Ga naar inhoud

Video bekijken/beetje bewerken


Aanbevolen berichten

Een collega van mij wil in hoge resolutie filmpjes opnemen om deze vervolgens terug te kunnen bekijken op haar computer en eventueel kleine stukjes eruit knippen om te bekijken.\r\nZe moet hiervoor nog een camera aanschaffen en haar oog is daarvoor gevallen op de JVC GZ-HD10 vanwege de hoge resolutie. Nu is mijn vraag of ze voor deze toepassingen nog extra software/hardware aan moet schaffen of dat het gewoon op een normale pc te bekijken is zonder extra software/hardware.\r\nIk ben er een beetje bang voor dat haar pc ontoereikend zal zijn:\r\nAMD Athlon 64 X2 Dual core 3800+\r\n1 gb geheugen, waarvan 128 gebruikt wordt door de onboard videokaart.\r\nVerder zitten er allen USB-aansluitingen op, een DVI- en 2 VGA-aansluitingen. Dus geen firewire.\r\n\r\nKunnen jullie mij/haar helpen?\r\n\r\nVriendelijke groet,\r\nTom
Link naar reactie
Zonder fire wire hoef je al helemaal niet aan videobewerken te beginnen.\nIk zie net dat de kamera zelf ook geen firewire heeft.\nHet videobewerken lukt alleen maar een bijgeleverd prg of met studio 12 van pinnacle.\nDe pc is daar niet goed genoeg voor ,moet veel meer geheugen in.\nJe kunt de kamera in mindere kwaliteit laten opnemen ,en dit is dan misschien wel te bewerken ,maar dan kun je veel beter een gewone mini-dv kamera kopen van een goed merk.\n[URL]http://www.kieskeurig.nl/videocamera/jvc/gz-hd10/284465/[/URL]\nHier vind je meer info
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...