Ga naar inhoud

Probleem met password voor http Proxy


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allen,\r\n\r\nbinnen een klein bedrijfsnetwerk hebben enkele computers last van een vervelende popup. Binnen deze popup wordt de volgende vraag gesteld:\r\n\r\nPlease enter password for HTTP proxy.\r\n\r\nYour HTTP proxy requiers user authentication. \r\nPlease enter the appropriate user name en password\r\n\r\nHierna vraagt hij het\r\n\r\nproxy adress\r\nusername\r\npassword\r\n\r\nAls je alles hebt ingevuld verdwijnt deze popup om vervolgens na enkele minuten weer te verschijnen. Dit de gehele dag door.\r\n\r\nIk zou graag een oplossing willen weten.\r\n\r\nMen gebruikt XP Pro
Link naar reactie
[quote=Kan het onderstaande het antwoord zijn op de vraag.[/quote]\r\nJa\r\n\r\n[quote]If this is the same error I had in the past you have to go to Tools -> Internet Options -> Security -> Local Intranet -> Custom Level -> go to the very bottom and notice \"User Authentication\" [/quote]\r\nOftewel ga naar Configuratiescherm -> Internet Opties. Kies Lokaal intranet en dan onderaan de knop \"aangepast niveau\" aanklikken.\r\nGa in die lijst helemaal naar beneden daar staat \"verificatie van de gebruiker\". Speel daar even met de instellingen. Moet in elk geval niet op het laatste bolletje staan.\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...