Ga naar inhoud

verschil in programma's


Aanbevolen berichten

ik wil een filmpje in elkaar zetten met appart geluid en heb me inmiddels suf gezocht naar een goed programma.\r\n\r\nfreeware zal het niet worden maar om nou meteen 200 euro uit te geven... daar heb ik geen zin in.\r\nweet iemand een goed, goedkoop (misschien zelfs freeware) programma waarmee is lekker kan knutselen?\r\n\r\nik heb het al geprobeerd met\r\n\r\nwindows moviemaker2\r\nPinnacle spin (verbasend dat een 160 MB trial zulke bagger levert)\r\nAVS Video maker\r\nCamstudio (beeld is geweldig.. maar geluid later inplakken lukte niet)\r\nsnagit (zelfde als met camstudio)\r\n\r\nen nog een bergje andere die ik niet meer kan herrinneren\r\n\r\nwie kan mij helpen een goede editor te vinden? als het even kan ook een gebruiksvriendelijke!\r\nhet mag best wat geld kosten.. als het maar niet te veel is.
Link naar reactie
ik heb magix geprobeerd, ik heb problemen met het invoeren van geluid.\r\nopnemen is geen problem, maar een audiofile invoeren lukt niet :(\r\n\r\npinnacle kan idd best goed zijn.. maar ik heb na een half uur instellingen wijzigen een bestand van 30 sec. zeer matige qualiteit 120MB en das best veel...
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=gropie;451771]ik wil een filmpje in elkaar zetten met appart geluid en heb me inmiddels suf gezocht naar een goed programma.\r\n\r\nfreeware zal het niet worden maar om nou meteen 200 euro uit te geven... daar heb ik geen zin in.\r\nweet iemand een goed, goedkoop (misschien zelfs freeware) programma waarmee is lekker kan knutselen?\r\n\r\nik heb het al geprobeerd met\r\n\r\nwindows moviemaker2\r\nPinnacle spin (verbasend dat een 160 MB trial zulke bagger levert)\r\nAVS Video maker\r\nCamstudio (beeld is geweldig.. maar geluid later inplakken lukte niet)\r\nsnagit (zelfde als met camstudio)\r\n\r\nen nog een bergje andere die ik niet meer kan herrinneren\r\n\r\nwie kan mij helpen een goede editor te vinden? als het even kan ook een gebruiksvriendelijke!\r\nhet mag best wat geld kosten.. als het maar niet te veel is.[/QUOTE]\r\n\r\nWindows movie maker 2??????\r\nWOOWW er is al versie 6 probeer die eens,\r\nik zelf gebruik pinnacle studio 11, maar dat is wat te veel geld voor je.\r\nMisschien hebben ze in een computer winkel nog een oudere versie liggen?\r\nOf een tweedehandse\r\n\r\niniedergeval zou je je windows movie maker is kunnen updaten.
Link naar reactie
[QUOTE=michael91b;456972]Windows movie maker 2??????\r\nWOOWW er is al versie 6 probeer die eens,\r\nik zelf gebruik pinnacle studio 11, [SIZE=\"3\"][I]maar dat is wat te veel geld voor je.[/I][/SIZE]\r\nMisschien hebben ze in een computer winkel nog een oudere versie liggen?\r\nOf een tweedehandse\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nHey Michael,\r\nProbeer eens je \"oplossingen-reactie´s\" vriendelijker te posten,\r\nJe bedoelt het misschien niet slecht,maar het komt slecht over als je zo antwoordt :s\r\n\r\npinnacle is best wel betaalbaar voor \"iedereen\",\r\nJe hebt al [URL=\"http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Purchase/DeliveryOption?ProductID=2952&VID=105118800&Locale=nl_NL&Currency=EUR\"]pinnacle studio 12(klik hier) [/URL]voor een € 49-€ 69,dus dat is nog betaalbaar als je er iets nuttigs wil meedoen:rolleyes:\r\n\r\nIkzelf gebruik ook pinnacle (studio 10plus -versie10.8 ) en ben tevreden van het programma,Dus wil ik het je ook aanraden:D\r\n\r\nook omdat het nog gemakkelijk is om het \"te besturen\" eenmaal je ermee wegbent\r\nikzelf (zonder hulp) was ermee weg na 1 week \"prutsen en testen\" wat het allemaal kon en hoe het in zijn werk zat:)\r\n\r\nEr zijn natuurlijk ook andere,makkelijker,moeilijker programma´s om te gebruiken die zowel duurder als goedkoper kunnen zijn,\r\n\r\nGrtjs:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...