Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nog een mogelijkheid...\nKijk eens of de extensie *wmv wel is gekoppeld aan de mediaplayer:\n\nConfiguratiescherm > Vormgeving en thema\'s > Mapopties > Bestandstypen > scrollen naar *wmv en selecteren.\n\n[ATTACH]13984[/ATTACH]\n\n\nZo niet, dan dmv de knop wijzigen bladeren naar de Media Player\n(standaard locatie: C:\\Program Files\\Windows Media Player\\wmplayer.exe)
Link naar reactie
Ik heb nu geen ideeën meer...\n\'k Hoop dat iemand anders even inspringt.\n\n\n(Wat je wel zou kunnen doen is Firefox installeren. Is sowieso een veelgebruikte browser. Dan kun je ook controleren of je dan wel kan kijken en is het voor anderen ook weer een mogelijkheid om oorzaken die het niet zijn af te strepen en gerichter te zoeken naar het probleem. Kun je niet kijken in firefox dan is het een algeheel probleem met je verbinding, kun je het wel, dan is het een probleem dat zich alleen in IE voordoet).
Link naar reactie
[QUOTE=turner;452686]bedankt voor alle moeite slimme vos, ik heb nu ook Firefox (lekker snel). Hier krijg ik de mededeling can not create Direct Show Player. Moet ik dit ergens installeren of moet ik aan Firefox ergens de Windows player koppelen[/QUOTE]\n\nMogelijk biedt de Firefox add-on MediaPlayerConnectivity 0.9.1 hiervoor een oplossing:\n\n[url]https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/446[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=turner;452775]heb de Firefox player geinstalleerd, maar geen beeld. het kruisje is wel verdwenen[/QUOTE]\n\nJe hebt het over de Firefox add-on MediaPlayerConnectivity 0.9.1 ?\n\nHeb je de verschillende opties uitgeprobeerd ? >Extra > MediaPlayerConnectivity\n\nHet lijkt er zo langzamerhand op, dat je je eigen nestkastjes op moet hangen. ;)
Link naar reactie
Ik heb door te googlen nog een mogelijkheid gevonden:\n\n[B]To rename the Player networking information folder[/B]\n1.\nClose Windows Media Player. (To do this, on the [B]File[/B] menu, click [B]Exit[/B].)\n2.\nClick [B]Start[/B], and then click [B]Run[/B].\n3.\nIn the [B]Run[/B] dialog box, type the following (exactly as shown):\n[B]%UserProfile%\\Local Settings\\Application Data\\Microsoft\\Windows Media[/B]\nThis step opens the following folder on your computer:\n[I]SystemDrive[/I]:\\Documents and Settings\\[I]UserProfileName[/I]\\Local Settings\\Application Data\\Microsoft\\Windows Media\n4.\nIn this folder, rename the folder [B]10.0[/B] to [B]10.0.bak[/B]. For more information about renaming folders, see [URL=\"http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/windows_fcab_rename_file.mspx\"]To change the name of a file or folder[/URL].\n5.\nStart the Player and try to stream the content again.\n\n\n\n\nbron: [url]http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/knowledgecenter/mediaadvice/0106.mspx#ELD[/url]\n\nMisschien kun je dat proberen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...