Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn computer de site [url]www.beleefdelente.nl[/url] staan en de bedoeling is dan dat je het nestgebeuren van diverse vogels via webcams kunt volgen. Nu krijg ik wel de site maar de afbeeldingen van de webcam krijg ik niet. het blijft een zwart vlak met in de rechterbovenhoek een vierkantje dat even later een kruisje wordt. de aanwijzingen die worden gegeven heb ik nagelopen, maar ik krijg nog steeds geen beeld. wie weet raad.
Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In de mediaplayer bij Opties > Extra > tabblad Speler een vinkje zetten bij \'Codecs automatisch downloaden\' en \'Verbinding met internet maken....\'. Als het goed is worden dan automatisch de ontbrekende codecs gedownload en geïnstalleerd. Tevens in de firewall de mediaplayer toegang geven tot internet.
Link naar reactie
de instellinggen bij de mediaplayer heb ik gedaan, geeft geen oplossing. bij de instellingen van de windows firewall kan ik nergens vinden waar ik de player bij de uitzonderingen kan plaatsen. als ik uitzonderingen aanklik komt er een schermpje met allerlei programma\'s echter waar de mediaplayer niet bij staat.
Link naar reactie
Dat had ik natuurlijk al gedaan en ik kan zowel in IE7 als Firefox alles zien..., dus ik had al bedacht dat het geen probleem is van de vogelsite.....\n\nAls je Firefox gebruitkt, heb je dan hetzelfde probleem?\nHoudt een firewall de boel tegen? Welke heb je?\n\nMisschien lukt het als je de url in de adresbalk plakt?\nActiveer de webcam en klik dan met rechts op het beeld. In de eigenschappen zie je een url. Plak die eens in je browser...\n\ndus bijv. [url]http://wmsext.mobillion.nl/Ooievaar[/url] in je browser plakken...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...