Ga naar inhoud

Bestanden van partitie verplaatsen


Aanbevolen berichten

Hey All\r\n\r\nIk zou graag een aantal mappen willen overzetten van partitie C: naar partitie D:,\r\n\r\nMaar 1 (groot) probleem voor mij,=>Ik heb videomontages staan,\r\nals ik mappen ga verplaatsen,zal ik in geen honderd jaar meer weten waar vb dit en dat bestandje staat :s\r\n\r\nheeft dit ook geen invloed op de snelkoppeling?of wordt de bestandslocatie mee verplaatst,dus automatisch aangepast?\r\n\r\nik wil namelijk ook schijfruimte vrijmaken,omdat ik een spel van p2p aan het downloaden was,en melde achter 75% \"gedeelt te hebben,dat de schijf vol was\r\nMaar er was namelijk nog een 20Gb beschikbaar^o)\r\n\r\nHet is ook voor een beetje orde te scheppen in de pc:rolleyes:\r\n\r\nGrtjs:cool:
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;450418]Kun je toch gewoon in verkenner opzoeken als je er eerst niet een aparte map voor hebt gemaakt?[/QUOTE]\r\nis er daarvoor geen progje,\r\nAls ik in al mijn \"projecten\" moet beginnen zoeken naar de files :s,ben je rap ook een uur kwijt:rolleyes:\r\n\r\n[QUOTE]En de snelkoppelingen kun je aanpassen in de eigenschappen.[/QUOTE]\r\nK bedankt:)\r\n\r\nGrtjs:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...