Ga naar inhoud

Windows Media Player


Aanbevolen berichten

Heey,\r\n\r\nIk heb zojuist een film gedownload, alleen zit ik met één probleem.\r\nHet geluid werkt, alleen het beeld niet.\r\nAls ik hem aanzet, krijg ik kronkelende lijnen, die met het geluid meegaan.\r\nIk kan ook in andere bewegingen zetten.\r\n\r\nHet probleem is dus:\r\nAls ik de film via Windows Media Player afspeel, dan krijg ik alleen maar visualisatie.\r\n\r\nBij andere afspelers, doet ie ook lastig.\r\n\r\nCaspergf
Link naar reactie
Dat film van jou kan niet afspelen met beeld, je mist wat zo te horen.\r\n\r\nBen jij in bezit van media player 10? Zo ja,\r\nVolgens mijn ben je een codec vergeten te installeren. \r\n\r\nSommige films zijn in Divx, Xvid, MPEG 4gecodeerd. \r\nKan het zijn dat je alleen het geluid te horen krijgt en geen beeld.\r\nIk denk dat je divx er voor nodig hebt.\r\n\r\nDenk dat je dit even moet installeren.\r\n[url]http://www.divx.com/en/products/software/windows/divx#content[/url]\r\n\r\nJe moet onder scrollen dan zie je een plaatje\r\nDivX Pro 6 owners - upgrade to DivX Pro 7 \r\n[COLOR=\"Red\"][B]Free Download[/B][/COLOR] <<<< deze optie moet je dan kiezen.\r\nBuy Pro\r\n\r\nSite is beetje nieuwe er zijn paar dingetjes veranderd zo te zien:confused:\r\nSite is een beet je rommelig wel een beet je goed kijken, dan vind je dat programma:(
Link naar reactie
[QUOTE=kampers;449731]Dat film van jou kan niet afspelen met beeld, je mist wat zo te horen.\r\n\r\nBen jij in bezit van media player 10? Zo ja,\r\nVolgens mijn ben je een codec vergeten te installeren. \r\n\r\nSommige films zijn in Divx, Xvid, MPEG 4gecodeerd. \r\nKan het zijn dat je alleen het geluid te horen krijgt en geen beeld.\r\nIk denk dat je divx er voor nodig hebt.\r\n\r\nDenk dat je dit even moet installeren.\r\n[url]http://www.divx.com/en/products/software/windows/divx#content[/url]\r\n\r\nJe moet onder scrollen dan zie je een plaatje\r\nDivX Pro 6 owners - upgrade to DivX Pro 7 \r\n[COLOR=\"Red\"][B]Free Download[/B][/COLOR] <<<< deze optie moet je dan kiezen.\r\nBuy Pro\r\n\r\nSite is beetje nieuwe er zijn paar dingetjes veranderd zo te zien:confused:\r\nSite is een beet je rommelig wel een beet je goed kijken, dan vind je dat programma:([/QUOTE]\r\n\r\nDank u,\r\nHet was dat laatste ding, met dat DivX, ik heb het gedownload en nu werkt ie:-)\r\n\r\nTy
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=kampers;449731]Dat film van jou kan niet afspelen met beeld, je mist wat zo te horen.\r\n\r\nBen jij in bezit van media player 10? Zo ja,\r\nVolgens mijn ben je een codec vergeten te installeren. \r\n\r\nSommige films zijn in Divx, Xvid, MPEG 4gecodeerd. \r\nKan het zijn dat je alleen het geluid te horen krijgt en geen beeld.\r\nIk denk dat je divx er voor nodig hebt.\r\n\r\nDenk dat je dit even moet installeren.\r\n[url]http://www.divx.com/en/products/software/windows/divx#content[/url]\r\n\r\nJe moet onder scrollen dan zie je een plaatje\r\nDivX Pro 6 owners - upgrade to DivX Pro 7 \r\n[COLOR=\"Red\"][B]Free Download[/B][/COLOR] <<<< deze optie moet je dan kiezen.\r\nBuy Pro\r\n\r\nSite is beetje nieuwe er zijn paar dingetjes veranderd zo te zien:confused:\r\nSite is een beet je rommelig wel een beet je goed kijken, dan vind je dat programma:([/QUOTE]\nHallo,\r\n\r\nIk heb het omgekeerde probleem.\r\nIk heb beeld,maar geen geluid in pinnacle,niet in windows movie maker,niet in mediaplayer,niet in nero,maar wel in dvd player.\r\nProbleem is dat ik daarmee niet kan bewerken.\r\nKan ik dit ook oplossen?\r\n\r\nKelly
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...