Ga naar inhoud

Geen TV meer in Media Center


Aanbevolen berichten

Bij 2 identieke PC\'s heb ik hetzelfde probleem, n.l. Live-TV in Media Center start niet meer op. Er komen 2 foutmelding. Geen idee hoe ik het moet oplossen. Windows Messenger staat geinstalleerd en werkt gewoon. Welke andere toepassing de decoder gebruikt weet ik niet (kan ik dat zien dan?). \r\n\r\nDe ene foutmelding geeft aan: Fout in messenger. Media Center kan messenger niet starten. Controleer of windows messenger op het systeem is geinstalleerd.\r\n\r\nDe andere melding: Decoder in gebruik. De videodecoder wordt momenteel door een andere toepassing gebruikt. Sluit alle andere toepassingen en start media center opnieuw en probeer het nogmaals
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Of de drivers van je videokaart zijn niet geschikt voor MCE (Intel en VIA zijn berucht), of je hebt nog geen DVD software (bijvoorbeeld WinDVD) geïnstalleerd. XP MCE heeft deze nodig voor het weergeven. Worden niet standaard meegeleverd in XP, Vista heeft hier geen last van (om ook maar eens iets goeds over Vista in de groep te gooien :))
Link naar reactie
De ene foutmelding geeft aan: Fout in messenger. Media Center kan messenger niet starten. Controleer of windows messenger op het systeem is geinstalleerd.\r\n\r\nDe andere melding: Decoder in gebruik. De videodecoder wordt momenteel door een andere toepassing gebruikt. Sluit alle andere toepassingen en start media center opnieuw en probeer het nogmaals[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...