Ga naar inhoud

driver melding wil niet weg


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Er komt hier steeds een melding dat een driver niet compatabel is. Betreft een starforce ding. Ik heb de beide drivers die ik zag in het niet plug and play overzicht in het Configuratiescherm al verwijderd, maar de melding blijft komen.\nOok op een ander account op deze machine komt de melding en een venster dat we de CD in het drive moeten doen... Heb geen idee welke, kiddo heeft nooit iets van deze hinderlijke melding gezegd. Er wordt naar een msi bestand gezocht dat ik niet (meer) kan vinden op de PC.\n\nWie weet hoe ik van deze hinderlijke vensters afkom...?\n\n[ATTACH]13909[/ATTACH]
Link naar reactie
[quote=dutch-online;448109]online naar een oplossing zoeken heeft dat resultaat.[/quote]\n\nNee dat heb ik al geprobeerd.\n\n[quote]en dat starforce is daar een [ cd ] van aanwezig ik zie Logitech ?? anders daar even op de site zoeken[/quote]\n\nIk weet niet wat kiddo heeft uitgespookt en ken de CD niet, dus wil die melding kwijt\n\n[quote]\n[URL]http://www.star-force.com/[/URL] onder de knop support zit update en remove driver\nweet niet of dit echt hier van toepassing is.\n\n\nvan een ander forum geleend onderstaande post.\n\n\nHier een update voor de drivers: [URL]http://www.star-force.com/support/sfdrvup.zip[/URL]\n\nHiermee kan je het er helemaal afhalen: [URL]http://onlinesecurity-on.com/downloads/sfdrvrem.zip[/URL]\n\n(niet runnen vanuit het archief, eerst uitpakken)[/quote]\n\n[quote]Ik heb de beide drivers die ik zag in het niet plug and play overzicht in het Configuratiescherm al verwijderd, maar de melding blijft komen.[/quote]Bedankt voor het meedenken dutch, maar dit lost mijn prbleem niet op
Link naar reactie
@tjoekse:\n[quote]Ik heb de beide drivers die ik zag in het niet plug and play overzicht in het Configuratiescherm al verwijderd, maar de melding blijft komen.[/quote]I\n\nIk vrees dat kiddo e.e.a. in de virtuele rom heeft gehad :confused:\n\nMet de zoekfunctie van Vista is Starforce helemaal niet te vinden.\nHeb wel CCleaner gedraaid, maar zal eens RegSeeker proberen (Seeken is nog niet Deleten :D dus is best nog save.)\n\nbedankt maar weer beiden. Kom er wel op terug als ik bij zijn PC ben geweest...
Link naar reactie
Toolman, link gelezen. Starforce is dus kennelijk een authoriteit op het gebied van kopieerbeveiliging :cool:\n\nDe melding van de drivers is nu uitgeschakeld met a-squared Hijack Free.\nJe kunt daarin bij services kiezen voor uitschakelen.\n\n[ATTACH]13975[/ATTACH]\n\n\nDe melding van Logitec: Heb even de CD geïnstalleerd en nu is ook die melding ook weg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...