Ga naar inhoud

AVI en SRT bestanden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nDeze vraag zal ongetwijfeld al eens eerder hier gepost zijn, maar ik kan niet goed een antwoord vinden om mijn vraag.\r\nIk heb een AVI film met een losse SRT-file waarin de subtitels zitten. Hoe krijg ik beide nu op een CD gebrand? \r\nIk heb gekeken naar VirtualDub (daar zou het mee moeten) maar van dit programma krijg ik geen hoogte. Kan Avi file inlezen en als ik dan voor afspelen kies zie ik wel de film maar niet de ondertiteling. Hoe krijg ik die erbij en hoe kom ik dan tot een \"brandbaar\"product?
Link naar reactie
Je moet dan met nero branden als Data selecteer je dat film en je srt bestandje. Dan kiesje branden als data opties als CD-ROM ISO. Geldt voor beiden CD als DVD als je een xvid/divx DVD-speler hebt.\r\n\r\nAls je AVI bestand en SRT wilt branden op 1 CD moetje dat wel branden met nero optie als Data als cd-rom ISO.\r\n\r\nAls je hem op DVD wilt overzetten dan gebruik je nero express.\r\n\r\nMaar als je virtualdub hebt geinstalleerd zou dat ondertiteling toch moet verschijnen, dat zou geen probleem dan moeten zijn. Of er moet ergens een vinkje zijn dat je die ondertiteling kunt aan/uit zetten.
Link naar reactie
Niet te moeilijk maken, mensen. \nStap 1:\ngeef beide bestanden dezelfde naam [ dus[COLOR=\"Red\"] film[/COLOR].avi en [COLOR=\"Red\"]film[/COLOR].srt]. Dit om zeker te zijn dat de ondertitels worden gevonden door je DVDspeler-met-DivXafspeelmogelijkheid]\nStap 2:\nOpen een brandprogramma. Brand nu beide bestanden als data, in 1 foldertje bij elkaar. Dus geen branden als DVD, als DivX of wat dan ook, gewoon [COLOR=\"Red\"]DATA[/COLOR] [ISO 9660 als die optie er staat]. Je avi+srt moet natuurlijk niet groter zijn dan 700 MB, anders past ie er niet op.\n\nVoor meer info over deze onderwerpen kijk eens op dit forum:\n\n[url]http://www.film-torrents.nl/forum/[/url]\n\nSucces!
Link naar reactie
[quote=Steven Bas;447867]\n gewoon [COLOR=red]DATA[/COLOR] [ISO 9660 als die optie er staat]. Je avi+srt moet natuurlijk niet groter zijn dan 700 MB, anders past ie er niet op.[/quote]\nTS heeft waarschijnlijk geen standalone speler . die DivX aan kan , hij wil een DVD.\ndan toch de titels vast in de avi bakken en converteren naar DVD .
Link naar reactie
[QUOTE=bierwagen;447893]Dit is inderdaad een manier om de film op je PC te bekijken, het gaat mij om het branden op een DVD!![/QUOTE]\r\n\r\ndit zei je niet in eerdere posts (het is altijd wel makkelijk om te melden wat het eindresultaat moet worden)\r\n\r\nje wil dus een avi en een srt omzetten naar een dvd met ondertitel die op alle dvd spelers werkt??\r\nzo ja, dan is convertXtoDvd één van de makkelijkste progjes.\r\n\r\nps met die link van tjoekse kan het prima als je dvd speler ook avi\'s afspeelt\r\nde manier van stevenbas werkt alleen als je speler ook srt ondersteunt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...