Ga naar inhoud

Adobe premiere 1.5 & matrox


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.\r\n\r\nIk heb mijn pc laten verzwaren, alles opnieuw geïnstaleerd, maar ik krijg bij het opstarten het venster: Where is the file.................., hij vraagt in dit geval een muziekfile. Nochthans staat deze file in het projectvenster en in de tijdlijn.\r\nOok kan ik de film niet renderen. Wanneer ik naar File-Export-Matrox realtime export to disk ga, gebeurt er niets.\r\nIs er iemand die mij kan helpen ????\r\nAlvast bedankt\r\nBorki
Link naar reactie
[QUOTE=BORKI;446964]alles opnieuw geïnstaleerd, maar ik krijg bij het opstarten het venster: Where is the file.................., hij vraagt in dit geval een muziekfile. Nochthans staat deze file in het projectvenster en in de tijdlijn[/QUOTE]\r\n\r\nHey Bork,\r\nheb je de muziekfile die je hebt gebruikt in je montage,op dezelfde plaats en onder dezelfde naam opgeslegen?\r\n\r\nwant een project onthoud alleen maar [SIZE=\"3\"] de plaats [/SIZE]vanwaar jij het bestandje hebt gehaald om te gebruiken in je videomontage!!\r\n\r\nAls je een videomontage opslaat als project,sla je alleen de plaats vanwaar het bestand komt op(een snelkoppeling),en wat je bewerkt en bijgevoegd hebt!\r\nje moet maar eens kijken als je je project opgeslegen hebt,hoe groot je projectbestandje is:lol:\r\n\r\nals je je project afspeelt via de tijdslijn zal je waarschijnlijk het muziekje [SIZE=\"3\"]niet[/SIZE] horen afspelen!\r\n\r\ndus als het nog eens gevraagd wordt,zoek je het bestandje op en je project opslaan:-)\r\ndan zal je dit niet meer gevraagd worden waar het bestandje staat\r\n[QUOTE]Ook kan ik de film niet renderen. Wanneer ik naar File-Export-Matrox realtime export to disk ga, gebeurt er niets.[/QUOTE]\r\nDit zal dan waarschijnlijk komen omdat je bestanden hebt die niet meer kunnen terug gevonden worden!:rolleyes:\r\n\r\nGrtjs:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...