Ga naar inhoud

vraagje video's op mobiel!


Aanbevolen berichten

Hallo!\r\n\r\nGistern heb ik een leuk filmpje gevonden op youtube. Nou wil ik deze op mijn mobiel zetten..\r\n\r\nik download het filmpje van youtube. (.flv bestand op .mp3 *beide geprobeerd*) en zet deze dan vervolgens om in een .3pg bestand. \r\n\r\nNou zet ik deze via bluetooth op mijn mobiel en als hij dan klaar is met overzetten staat er fout tijdens lezen. en daarna: annulering in uitvoering. en dan is hij dus weg..\r\n\r\nWeet iemand wat de fout is en hoe ik wel filmpjes op m\'n mobiel kan zetten?..\r\n\r\nMvg,\r\nNick
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;446348]Is het te groot voor je interne geheugen of heb je een geheugenkaartje waar het makkelijk op past? (in het laaste geval, proberen rechtstreeks met de PC naar je kaartje te schrijven - zonder tussenkomst van Bluetooth)[/QUOTE]\r\n\r\nHallo reintje!\r\n\r\nIk nog ruim 500mb over en ik heb het ingesteld, dat hij automatisch opslaat op de geheugenkaart.. (/mijnvideos)\r\n\r\nEn ik kan niet zonder bluetooth. Ik heb zo\'n bluetooth stick en daarmee zet ik alles over..\r\n\r\nMvg,\r\nNick
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;446620]is een tikfout neem ik aan?\r\n\r\nVoor een Samsung telefoon converteer ik ook naar 3gp \r\ndat doe ik met Super\r\nMisschien dat je een andere codec moet uitproberen?\r\n\r\n[ATTACH]13879[/ATTACH][/QUOTE]\r\n\r\nOké.. Ik heb een sagem, dat is geen probleem neem ik aan? ik download nu super.. Wat trouwens verdacht veel moeite kost :P\r\nIs super speciaal voor filmpjes converteren ofzo?
Link naar reactie
[QUOTE=latido;446781]1 Wat trouwens verdacht veel moeite kost :P\r\n2 Is super speciaal voor filmpjes converteren ofzo?[/QUOTE]\r\n\r\n1 kost idd wel wat moeite voordat je \'m hebt\r\n2 ja helemaal goed\r\n\r\noff topic:\r\n@ reintje\r\nheb jij van die dure telefoons en kijk je daar ook nog video mee\r\nof wordt je door de kids aan het werk gehouden;)
Link naar reactie
ga hier naar toe\r\n[url]http://www.erightsoft.com/SUPER.html[/url]\r\nscroll helemaal naar beneden.\r\n\r\nde derde regel van onder staat \" [COLOR=\"Blue\"]Start Downloading SUPER ©[/COLOR] \"\r\nklik hier op, nu ga je naar een nieuwe pagina\r\n\r\nhier staat bovenaan eerst een blok blauwe text\r\ndan een blok omleinde rode text\r\nen daaronder rode text \r\nhiervan is de eerste regel \" [COLOR=\"Red\"]SUPER © is a FREE Multimedia software to[/COLOR] \"\r\nen daar achter in het blauw \" [COLOR=\"#0000ff\"][U]download and use[/U][/COLOR] \"\r\nklik op deze blauwe text.\r\n\r\nen weer een nieuwe pagina\r\nga helemaal naar beneden met de schuifbalk dus niet scrollen\r\nde elfde zin van onder is \" [COLOR=\"Blue\"]Download SUPER © setup file[/COLOR] \"\r\nals je deze klik krijg je de juiste file\r\n\r\n[B]edit:[/B] bump met Reintje\r\noff T ; grappige clipjes, mooie phone, laat me raden een meisje
Link naar reactie
Na ongeveer 100x te hebben geprobeerd stop ik er nu maar mee :P\r\nIk heb vanuit allerlei bestanden naar .3pg geconverteerd. en ook alle soorten codecs uitgeprobeerd. maar niks lukt.. Telkens krijg ik weer die melding, fout tijdens lezen. Annulering in uitvoering..\r\n\r\nBedankt voor jullie hulp/tijd allemaal!\r\n\r\nMvg,\r\nNick
Link naar reactie
niet te snel opgeven hoor,\r\nheb je super wel binnen weten te halen ??\r\n\r\neven terug naar de basis, heb je wel een goed codec pack geinstaleerd op je pc ??\r\nzo ja, welk\r\nzo nee, dan kan je deze instaleren\r\n[url]http://codecpack.nl/klcodec.htm[/url]\r\n\r\nals je zo\'n filmpje van reintje download , speelt ie dan wel ?? (dus niet online kijken)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...