Ga naar inhoud

Ondertiteling maken en foto´s (.jpg) inladen in Nero Vision


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb (nog maar pas) het programma Nero waarbij ik voor het bewerken van \r\neen DVD film Nero Vision (Film maken) gebruik.\r\n\r\nNu heb ik (tot op heden) twee poroblemen:\r\n\r\n1) Hoe kan ik ondertiteling plaatsen. Als ik een Statische tekst ingeef kan ik deze alleen\r\n onder de film plaatsen door voor de tekst een karakter (b.v. een punt) te plaatsen \r\n (een spatie pikt hij niet) en dan te \"tappen\" totdat de tekst onder aan de film staat.\r\n De punt is dan wel zichtbaar in de film.\r\n\r\n2) Ik wil een foto in de film verwerken, echter een jpg bestand ondersteund hij niet en\r\n kan ik niet inladen. Hoe is dit op te lossen.\r\n\r\nBvd.
Link naar reactie
nero vision is een heel fijn programma voor allerlei, helaas niet voor ondertitel.\r\nik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe je die punt er al in krijgt.\r\n\r\nals je start materiaal avi is, dan kan je met eerst met virtualDub de ondertitel er in zetten\r\nen het dan om zetten naar dvd\r\ndvd materiaal is wat moeilijker te bewerken, een simpel programma als convertXtodvd werkt goed maar kost wel geld, als het gratis moet wordt het lastiger.\r\n\r\n2_ als je die jpg eerst omzet naar bmp kan het misschien wel ??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...