Ga naar inhoud

Hoe haal ik een MP3 van mijn Harde schijf binnen in Pinnacle Studio 12


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij op weg helpen, ik snap het niet meer.\r\nIk wil graag een stukje muziek onder mijn video zetten in Pinnacla studio 12 maar dat lijkt onmogelijk. Je kunt alleen vanaf een cd muziek inporteren volgens mij.\r\nHet moet toch mogelijk zijn om gewoon een mp3 file binnen dit pakket naar binnen te halen en de mogelijkheid hebben om deze te bewerken.\r\n\r\nWie heeft de ervaring met dit lastige probleem en weet een oplossing, evt via een omweg of via een ander programma. Nu moet ik steeds de mp3 op een cd branden.\r\n\r\nIk kijk uit naar jullie antwoord :-)\r\n\r\nPeter
Link naar reactie
Hey radio749\r\nik heb het probleem al eens eerder gezien,en het probleem was opgelost\r\nmet pinnacle opnieuw te installeren.\r\n\r\nMaar het zou natuurlijk aan 10tallen (andere) fouten kunnen liggen,:rolleyes:\r\n\r\nDit [URL=\"http://forums.pinnaclesys.com/forums/\"]forum(klik hier)[/URL] ,het pinnacle forum,heeft mij ook al verder geholpen met problemen die ik had!:grin:\r\n\r\nGrtjs:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...