Ga naar inhoud

Het volgen en weergeven van de vakantie op de landkaart


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een programma (gratis of betaald) waarmee ik bij de intro van de film een landkaart kan tonen waar op een lopende rode lijn ( of andere kleur) aangeeft waar we allemaal geweest zijn of nog naar toe gaan.\r\nIn het programma PekingExpres en Dakar rally laten ze het heel mooi zien.\r\nIk zou niet weten hoe je zo programma moet noemen dus weet ik ook niet waar ik moet zoeken, hopende dat er iemand is die mij een goede tip kan geven.
Link naar reactie
Ik heb even voor je gezocht (gebruik het zelf niet:mrgreen:). Misschien voldoet deze? [URL]http://www.corel.com/servlet/Satellite/us/en/Content/1218141246535[/URL]\n\nCorel is wel een heel duur programma. Misschien is er nog een goedkoper of gratis alternatief... Zal nog even zoeken voor je.\n\n- edit - [URL]http://www.solrobots.com/roadtrip/full_size_sample.html[/URL]\n\n\nVerder lees ik dat het met ieder grafisch programma kan (zelfs Paint) en dan je screen recorden...
Link naar reactie
Een echte filmer verzint zelf wel iets ,daar zijn helemaal geen speciale prg\'s voor nodig.\nHet begin van je reis ,,,film het inpakken van koffers ,inladen van de auto ,,of ga je met de trein of vliegtuig ,,film dan het station ,kaartjes kopen ,trein die wegrijd ,,en op het vliegveld ook zulke dingen.\n \nGewoon onderweg.\nLeg de kaart op je motorkap van je auto. (zonder auto ,,op een tafel op een terras ,in kaffee ,of waar dan ook.\nLaat iemand aanwijzen waar je bent en met zijn vinger bewegen daar waar je naar toe gaat ,eventueel nog met commentaar er bij.\nDit gefilmd is heel wat mooier en creatiever dan iets wat je met een prg op de computer maakt.\n \nFilm ook voldoende plaatsnaam borden ,en wegwijzer borden ,en regelmatig een stuk vanuit de rijdende auto (of bus of trein) filmen.\nAl je titels ,tussen titels en overgangen film je gewoon onderweg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...