Ga naar inhoud

harde schrijf formatieren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo colegas :)) jaar geleden heb ik een acer aspire laptop gekocht, ik doe vaak system herstellen, maar deze keer wou ik hem helemaal formatiren om ander@ OS te instaleren vraagt ie aan een administation password. Mijn oude pc\'s wraagten ook aan het password maar je hoeft er nieks te schrijven. In dit geval met windows vista moet ik een password die ik niet heb. Kan imand me helpen hoe moet ik het password verwijderen of waar ik hem kan vinden. Alvast bedankt :rolleyes:
Link naar reactie
Een Acer laptop kan opnieuw ingericht worden vanaf de fabrieksinstellingen door (lees de gebruiksaanwijzing!!!) de toetsencombinatie Alt en F10 en vervolgens de code met zes nullen als standaardwachtwoord in te tikken.\r\nHeb je dat wachtwoord gewijzigd, dan uiteraard het nieuwe wachtwoord intikken.\r\nAls je de instructies goed hebt opgevolgd en na inkoop een recoverydisk hebt gemaakt, dan is het ook mogelijk vanaf deze cd te starten.
Link naar reactie
]Een Acer laptop kan opnieuw ingericht worden vanaf de fabrieksinstellingen door (lees de gebruiksaanwijzing!!!) de toetsencombinatie Alt en F10 en vervolgens de code met zes nullen als standaardwachtwoord in te tikken.\r\nHeb je dat wachtwoord gewijzigd, dan uiteraard het nieuwe wachtwoord intikken.\r\nAls je de instructies goed hebt opgevolgd en na inkoop een recoverydisk hebt gemaakt, dan is het ook mogelijk vanaf deze cd te starten.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo. Bedankt voor je hulp, maar de code met zes nullen (000000) is ongeldig, dat is mijn problem :p met racovery disk doe ik wel beck up, maar ik wil hem gewoon formatiren om XP of andere OS te instaliren en met dit kute administration code kan ik niet achter komen. Daarom vraag ik grag hoe het code ik kan verwijderen ;)
Link naar reactie
Een Acer laptop kan opnieuw ingericht worden vanaf de fabrieksinstellingen door (lees de gebruiksaanwijzing!!!) de toetsencombinatie Alt en F10 en vervolgens de code met zes nullen als standaardwachtwoord in te tikken.\r\nHeb je dat wachtwoord gewijzigd, dan uiteraard het nieuwe wachtwoord intikken.\r\nAls je de instructies goed hebt opgevolgd en na inkoop een recoverydisk hebt gemaakt, dan is het ook mogelijk vanaf deze cd te starten.[/quote]\r\n\r\nHallo. Bedankt voor je hulp, maar de code met zes nullen (000000) is ongeldig, dat is mijn problem met racovery disk doe ik wel beck up, maar ik wil hem gewoon formatiren om XP of andere OS te instaliren en met dit kute administration code kan ik niet achter komen. Daarom vraag ik grag hoe het code ik kan verwijderen
Link naar reactie
[QUOTE=arend;445693]ik heb een hardeschijf externe, daar staan 2 partities op ze zijn alle 2 leeg, maar wil er eigelijk gewoon een hele schijf van maken. hoe kan ik dat het besten doen . ik kan in mijn vista nergens niets vinden. hoe kom ik bij de instelling om van schijf F+ G een schijf te maken\r\nGroetjes [email]arend52@home.nl[/email][/QUOTE]\r\n\r\nDit is een nieuwe vraag en daarvoor moet je een eigen topic aanmaken. Je \'breekt\' nu namelijk in op iemand anders zijn/haar vraag en dat is niet netjes en ongewenst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...