Ga naar inhoud

Videobanden opnemen met TV-kaart


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Mensen!\r\n\r\nIk ben al enkele dagen bezig om videobanden op mijn laptop te krijgen, De beelden wil ik met Magix Video Deluxe 2007 opgnemen, als ik de beelden in de hoogste kwaliteit wil opslaan (DVD mpeg2) krijg ik diagonale strepen op het beeld. Als ik de beelden opsla als SVCD heb ik dit probleem niet...dit resulteert alleen in mindere beeldkwaliteit! \r\n\r\nHieronder een foto van kabels die ik gebruik:\r\n[IMG]http://www.defruitigebende.nl/28012009082.jpg[/IMG] \r\n\r\nWat doe ik fout? Ik wil graag de beelden in de hoogste kwaliteit opslaan, als DVD mpeg2 dus! Mijn gevoel zegt dat het niet aan de hardware ligt, maar aan de software (Codecs?) die ik gebruik aangezien de beelden wel goed binnenkomen...\r\n\r\n- De TV kaart die ik gebruik: Lifeview FlyTV Express M5 MST-T2A2 \r\n- Tussen de TV-kaart en SCART kabel zit een omzetter van Composiet -> S-Video. Dit heb ik gebruikt omdat ik alleen maar zwart-wit beelden binnen krijg als ik via S-video verbinding de beelden binnenhaal.\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!!\r\nMocht er meer info nodgi zijn dan geef ik die uiteraard!\r\n\r\nGroeten Stefan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...