Ga naar inhoud

JVC videocamera model GR-D340E


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,ik heb een vraag.\r\nHeb een JVC videocamera model GR-D340E, maar nu wil ik hem via mijn computer bekijken ,de films die ik gemaakt heb.\r\nHeb een Belkin kabel gekocht .maar heb van alles al geprobeert ,maar krijg geen beeld op de computer.\r\nHoe moet je het doen ,en wat doe ik misschien verkeerd.\r\nIn het boekje van de gebruiksaanwijzing zeggen ze dat je een DV-Kabel moet hebben waar je 2 van die kernfilters moet hebben.\r\nMaar die zijn nergens te verkrijgen.\r\nHoop dat jullie me kunnen helpen.
Link naar reactie
Je moet natuurlijk ook een video montage prg hebben ,wat ook de mogenlijkheid heeft om de video beelden van de kamera op te nemen (capturen heet dat)\nKan ook met moviemaker ,,of met sommige versie\'s van Nero.\nBeter is een prg van Pinnacle ,Ullead of Magix.\n \nKamera aan zetten ,en dan het programma starten.\nDan kiezen voor opnemen in het programma ,en eventueel selecteren waar het bestand moet worden op geslagen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...