Ga naar inhoud

in windows moviemaker alle foto's 3 sec. ipv 5 sec showen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\n\r\nIk ben bezig met een vakantiefilm te maken. Eerst alle film bewerkt maar er achteraan wil ik nog een fotoshow met muziek eronder. Heb alle foto\'s op de tijdlijn en effecten toegevoegd. Nu staat standaard alle foto\'s op 5 sec ingesteld dat ze op het scherm te zien zijn. Nu wil ik dat inkorten tot 3 sec. Maar zie geen optie waar dat op alle foto\'s in 1 keer kan. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat elke foto (het zijn er 250!!!) per stuk ingekort moet worden door middel van het lijntje te slepen? Ik heb al met Help-toets geprobeerd maar hij vindt niet wat ik zoek. \r\nHeeft iemand advies of kan het gewoon niet en moet echt alles per foto gedaan worden. \r\nDan ben ik nog wel even bezig.
Link naar reactie
Ik weet niet of dit gaat lukken, maar is het proberen waard...\nSelecteer al je foto\'s (de eerste selecteren + Shift knop vasthouden, naar de laatste gaan en ook aanklikken) en ga dan in de werkbalk naar Extra > Opties op tabblad geavanceerd de tijd instellen.\n\nWellicht moet je die wijziging nog activeren door de hele film op te slaan..
Link naar reactie
Ha Reintje, \r\n\r\nNee het is helaas niet gelukt. De optie eigenschappen gaf wel aan dat je de sec. kon veranderen maar ook al selecteer ik de hele werkbalk en sla het zo op. Dan neemt hij niet de 3 sec/ over. Da\'s wel jammer he? De optie bestaat er wel maar is er niet. Nu doe ik dus elke dag met de hand elke keer een paar foto\'s inschuiven. Wat nooit echt lukt tot 3 sec. exact. ja ..of je moet priegelen. Maar dat kost helemaal inmens veel tijd. \r\nmisschien nog een ander idee?
Link naar reactie
Zonde... Lijkt inderdaad wel een bug in het programma hé?\nNou ik hoop inderdaad voor je dat iemand anders iets weet...\n\nIk heb nog even gezocht en uitgeprobeerd... maar de help is eigenlijk duidelijk:\n\n[QUOTE]De standaardduur wordt bepaald door de instelling die geldt op het moment dat de clip wordt toegevoegd aan het storyboard of de tijdlijn.[/QUOTE]\n\nHelaas... niet meer in één keer te wijzigen dus.
Link naar reactie
Ha Reintje, \r\nToch heb je me geholpen!! Wat jij zei is namelijk: eerst de tijd instellen via Extra/Opties/Geavanceerd en dan eigenlijk de foto\'s binnenhalen. Ik heb het geprobeerd met een nieuw project en.......dat lukt het. Dus ik kan nu 2 dingen doen. Of het handmatig in het oude project afmaken of alles overnieuw doen en dan gelijk met de instelling van tevoren. Ontzettend bedankt!! ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...