Ga naar inhoud

Site Beveiligen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

simplelogin.php hoef je niks aan te wijzigen. In ieder geval zeker niet met Publisher want die zal waarschijnlijk alles stuk maken.\r\n\r\nHoe je de bestanden die je wilt beveiligen moet aanpassen staat in de tekst: hernoemen naar .php, openen met kladblok, bovenaan dat ene regeltje toevoegen, opslaan.\r\n\r\n@mcDavid:\r\nOk, thanks.
Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=FooBar;440917]simplelogin.php hoef je niks aan te wijzigen. In ieder geval zeker niet met Publisher want die zal waarschijnlijk alles stuk maken.\r\n\r\nHoe je de bestanden die je wilt beveiligen moet aanpassen staat in de tekst: hernoemen naar .php, openen met kladblok, bovenaan dat ene regeltje toevoegen, opslaan.\r\n\r\n@mcDavid:\r\nOk, thanks.[/QUOTE]\r\n\r\nhet wrkt niet, bij het inlogscherm krijg ik dit te zien:\r\n\r\n[img]http://img243.imageshack.us/img243/5934/schermxk0.png[/img]\r\n\r\nEn als ik wil inloggen gaat hij naar een pagina waar op komt te staan dat die pagina niet bestaat.
Link naar reactie
[QUOTE=kermisfreak1000;440937]Dit is vanuit Publisher \"voorbeeld van webpagina weergeven\" En opslaan als PHP lukt niet echt dat is standaart .HTM[/QUOTE]\r\n\r\nDie voorbeeld functie zal hier ook niet werken. Als je dit lokaal wilt testen zul je eerst een server omgeving moeten installeren op je pc (xampp bijvoorbeeld). Hiermee kun je het wel testen. Dit komt door het feit dat PHP eerst door een server uitgevoerd moet worden en daarna moet het resultaat (html) naar de client worden gestuurd. In dit geval wordt er geen php uitgevoerd en komt dus die php code in beeld;)
Link naar reactie
Zoals ik al zei moet je simplelogin.php niet aanpassen. Althans niet voordat je weet of \'ie op de server werkt. Probeer dat dus eens eerst en dan kijken we dan eens verder ;)\r\n\r\nHou er verder rekening mee dat PHP en Publisher niet goed samen gaan. Eventueel kun je de loginpagina wel naar je wensen aanpassen, maar dan raad ik je aan om het loginscript (alles boven het doctype) eerst handmatig met kladblok te verwijderen, de pagina met Publisher aan te passen en daarna het loginscript weer met kladblok terug te zetten. Dan weet je zeker dat Publisher niet stiekem iets aan script heeft veranderd waardoor het niet meer werkt.\r\nHet zelfde geldt eigenlijk ook de pagina\'s die je wilt beveiligen: code pas bovenaan zetten als je in Publisher klaar bent even controleren of de code bovenaan nog goed is.\r\n\r\nWat betreft het opslaan: extensie kun je ook buiten pubisher om aanpassen. Let wel op links enzo: die zul je niet naar pagina.htm maar naar pagina.php moeten laten verwijzen!
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[QUOTE=mcDavid;440760]haha leuk scriptje!\r\nheb \'m iets aangepast, mijn versie laat automatisch de inlogpagina zien als je een beveiligde pagina probeert te bekijken maar niet ingelogd bent. Een aparte inlogpagina is dus niet nodig!\r\nzie alhier:\r\n[url]http://duft.nl/simplelogin.txt[/url][/QUOTE]\r\n\r\nZou je het bestand op de genoemde site ook hier kunnen uploaden of er in ieder geval voor kunnen zorgen dat de link werkt? \r\nhartelijk dank
Link naar reactie
  • 4 jaren later...
Weten jullie wat grappig is? Er staat een cruciale fout in het script wat ik geplaatst heb in #54, waardoor het alleen werkt als gebruikersnaam en wachtwoord hetzelfde zijn. Nu is dat niet zo grappig, maar wel dat in de afgelopen 5 jaar daar niemand last van heeft gehad.\n\nGelukkig heeft een enthousiaste sitebouwer de moeite genomen om me daar gisteren per email van op de hoogte te stellen, waardoor ik jullie nu blij kan maken met een \"geheel verbeterde versie\". Lees: eentje die wel werkt :)\n\nZie [url=http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=440741&postcount=54]#54[/url] voor de uitleg van het script.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...