Ga naar inhoud

VLC media file (.mp4) via Nero 8 op CD, niets te zien op OZ DVD speler


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=eva;439177]\r\nVideo: codec avc1 H.264/MPEG-4 AVC\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nhet is makkelijker voor ons als je een screen shot hier plakt, maar het belangrijkste staat er.\r\njuist ja die 264 codec doet \'m de das om, die wordt niet ondersteunt door de meeste dvd spelers\r\nwel door een aantal media spelers, maar dat terzijde.\r\n\r\nvindt het wel vreemd dat nero \'m niet pakt, dit is een codec die door nero zelf gebruikt wordt.\r\nnu hangt het er van af wat je dvd speler ondersteunt en wat je wil\r\neen dvd er van maken (wordt door iedere speler afgespeelt)\r\ner een divx avi van maken (wordt door veel dvd spelers ondersteunt, maar niet alle)\r\neen divx avi za iets groter worden, een dvd veel groter (ongeveer 5 keer zo groot)\r\n\r\n[QUOTE=eva]Hey kerels...\r\nMijn opmerking over de foto\'s was enkel om duidelijk te maken dat als ik met hetzelfde programma, nl. Nero, foto\'s op een CD brand, mijn DVD speler ze zonder problemen kan afspelen. (of om te zeggen dat ik echt wel weet waarmee ik bezig ben[/QUOTE]\r\n\r\nwie zegt dat het allemaal kerels zijn hier ?? er zijn hier zat vrouwen..\r\nen wat die foto\'s betreft (= niet vervelend bedoeld) maar dit is toch wel wat anders dan video hercoderen en zo branden dat ie ook echt afspeelt.\r\nmaar dit heb je zo langzaam aan wel door gok ik zo
Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier heb je een vb.\r\n[IMG]http://i127.photobucket.com/albums/p146/evaellenjoan/gspot.jpg[/IMG]\r\n\r\nVision gaat niet, nu zeggende dat de proefperiode voorbij is...hoewel ik het nog nooit gebruikt heb...enfin Nero was met PC bijgeleverd bij aankoop... t is misschien maar een limited versie...\r\n\r\nPs...mbt.dat kerels gedoe...euch...ik denk dat de vrouwelijken onder ons niet zo gaan strijden om te zien wie gelijk heeft zoals op pagina 2 van dit topic....Ik denk dat wij dan sneller zwijgen en gewoon denken \"ach vecht het maar onder jullie uit, voor ons is dat allemaal zo niet belangrijk, hoe het juist noemt :cool:)\r\nEn natuurlijk zitten er hier ook vrouwen...ki ben er toch één van ...:rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=eva;439249]Ik heb Boilsoft MOV converter gedownload en toegepast doch ook hier geen succes\r\n\"specific file is not a video file or format is not supported\"[/QUOTE]\r\n\r\nwel waardeloos dat ze het wel op de site zetten, maar ja.\r\n\r\nmijn eerdere post #12 heb je meer kans mee\r\ndeze kan zeker met h264 omgaan, maar afhankelijk van hoe de codering is gemaakt kan je frames verliezen.\r\nkwestie van proberen.\r\n\r\nook met super maak je een goeie kans \r\n\r\nals je pc niet te ver van de tv staat (of je hebt een laptop), kan je er ook een kabeltje tussen hangen
Link naar reactie
[QUOTE=turn;439254]\r\nals je pc niet te ver van de tv staat (of je hebt een laptop), kan je er ook een kabeltje tussen hangen[/QUOTE]\r\n\r\nToevallig dat we daar vanmiddag net over bezig waren...:cool:\r\nWant wat ik op TV afspeel, kan ik ook weer dadelijk op DVD opnemen...Wel wat omslachtelijker maar bon...\r\n\r\nBedankt voor alle nuttige tips...ik probeer verder !\r\nPrettig WE
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...