Ga naar inhoud

Audacity streams recorden


Aanbevolen berichten

Maar mijn huidige laptop is 6 jaar nieuwer dan de vorige. Dus ik denk dat een dergelijke geluidskaart wel aanwezig is.\r\n\r\nIngebouwde microfoon ingebouwde microphone \r\nAudiosysteem Realtek ALC861 \r\nAantal ingebouwde luidsprekers ingebouwde Harman Kardon® stereo speakers \r\nAudiosysteem maximum sampling rate 48 kHz \r\nAudiosysteem direct 3D geluid ja \r\nAudiosysteem full duplex ja \r\nAudiosysteem fabrikant Toshiba Bass Enhanced Sound System
Link naar reactie
Even dit topic lezen: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=53749&highlight=stereo+mix[/url]\r\n\r\nAls dat niet werkt (zoals bij mij, heb ook Toshiba laptop), dan eerst eens de nieuwste drivers installeren. Daarbij vermeld dat ik de nieuwste drivers niet op de europese website van Toshiba kon vinden, doch wel op de Amerikaanse. Daarbij ook vermeld dat ik een Conexant audio-chip heb. En daarbij vermeld dat het hier nog steeds niet werkte na installeren nieuwe drivers.\r\n\r\nEdoch nog steeds het proberen waard ;)
Link naar reactie
[QUOTE=jwgroen;437199]Maar mijn huidige laptop is [B]6 jaar nieuwer dan de vorige.[/B] Dus ik denk dat een dergelijke geluidskaart wel aanwezig is.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nDat is dus ook net het punt, in de nieuwe geluidskaarten (en al helemaal in combinatie met Vista hebben ze deze mogelijkheid geschrapt in verband met het opnemen van rechtenhoudend materiaal dacht ik. Het is een veel beklaagd probleem, google maar eens op [I]vista + stereo-mix[/I].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...