Ga naar inhoud

dvd niet afspelen op laptop


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben een niet zo heel technische vrouw en heb op dit moment een actie uitgevoerd waarvan ik dacht dat ik het wel zou kunnen... niet dus! Wat doe ik fout?\r\n\r\nIk heb via de video-camera een filmpje opgenomen op mijn dvd-recorder op een dvd+r schijfje. Nu wil ik hem afspelen op de laptop maar die \'ziet\' hem niet. Als ik op start-uitvoeren klik, herkent hij de schijf niet. Ook via de mediaplayer krijg ik een reactie alsof er geen schijfje inzit.\r\n\r\nKan iemand helpen?\r\n\r\nGroet,\r\ncorien
Link naar reactie
De dvd dient [B]afgesloten[/B] te worden met de dvd recorder ,,dat gebeurt niet automatisch ,dus daar zul je zelf voor moeten kiezen. Een niet afgesloten dvd speelt alleen af in de recorder.\nKan ook anders heten in het menu ([B]finalize[/B] ,ofzo)\nVolgens mij werken de meeste dvd recorders juist voornamelijk met dvd+r.\nIk heb 3 verschillende gehad en er is er geen een van die met dvd- werkt.\nOp een verkeerde dvd opnemen kan ook al niet ,want dan geeft de recorder al de melding dat er geen dvd in zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...