Ga naar inhoud

zelfgebrande DVD stopt na 9 minuten spelen


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Robert hulsie;435120]iets te ingewikkeld voor de heren \"experts\"?[/QUOTE]\r\n\r\nIedereen doet dit in zijn vrije tijd , geef deze mensen de tijd. \r\nveel worden gek van je (denk ik ) en willen je niet meer helpen door de reden die tjoekse al geeft, je hebt totaal geen respect voor de mensen op dit forum , je zet nutteloze quotes neer en hebt over schijt aan. ik snap wel waarom niemand je een antwoord wilt geven, als ik jou was en je zou nog lang op dit forum willen blijven zou ik me heel gouw gedijst houden en normaal gaan doen.\r\n\r\nen op je vraag, converteren deed je met?\r\n\r\nMvg, Dennis \r\n\r\nps: let niet op de spelling heb dyslexy ;)
Link naar reactie
[QUOTE=DennisD;435186]Iedereen doet dit in zijn vrije tijd , geef deze mensen de tijd. \r\nveel worden gek van je (denk ik ) en willen je niet meer helpen door de reden die tjoekse al geeft, je hebt totaal geen respect voor de mensen op dit forum , je zet nutteloze quotes neer en hebt over schijt aan. ik snap wel waarom niemand je een antwoord wilt geven, als ik jou was en je zou nog lang op dit forum willen blijven zou ik me heel gouw gedijst houden en normaal gaan doen.\r\n\r\nps: let niet op de spelling heb dyslexy ;)[/QUOTE]\r\n\r\nIk geef je helemaal gelijk, Wat u wilt dat U niet geschied doet dat ook eenander niet:rolleyes: (of iets dat erop lijkt (A))\r\n\r\nEn typfouten is hier een 2e natuur voor de meesten (waaronder ik:D) dus dat geeft niets hoor ;)\r\n\r\nEn @TS. Controleer eens of de schijf wel helemaal goed gebrand is, en of hij naar het juiste formaat is geconverteerd
Link naar reactie
[QUOTE=DennisD;435186]Iedereen doet dit in zijn vrije tijd , geef deze mensen de tijd. \r\nveel worden gek van je (denk ik ) en willen je niet meer helpen door de reden die tjoekse al geeft, je hebt totaal geen respect voor de mensen op dit forum , je zet nutteloze quotes neer en hebt over schijt aan. ik snap wel waarom niemand je een antwoord wilt geven, als ik jou was en je zou nog lang op dit forum willen blijven zou ik me heel gouw gedijst houden en normaal gaan doen.\r\n\r\nen op je vraag, converteren deed je met?\r\n\r\nMvg, Dennis \r\n\r\nps: let niet op de spelling heb dyslexy ;)[/QUOTE]\r\n\r\nik let niet alleen niet op je spelling,ik let niet op jou(en ik denk dat je dyslexy je kleinste probleem is) :cool:
Link naar reactie
[QUOTE=syvdo;435190]Ik geef je helemaal gelijk, Wat u wilt dat U niet geschied doet dat ook eenander niet:rolleyes: (of iets dat erop lijkt (A))\r\n\r\nEn typfouten is hier een 2e natuur voor de meesten (waaronder ik:D) dus dat geeft niets hoor ;)\r\n\r\nEn @TS. Controleer eens of de schijf wel helemaal goed gebrand is, en of hij naar het juiste formaat is geconverteerd[/QUOTE]\r\n\r\nkijk hier heb ik iets aan,is geconverteerd naar het juiste formaat ,of ie goed gebrand is is moeilijk te zeggen,ik heb nog een 2e gebrand en die had hetzelfde probleem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...