Ga naar inhoud

Dvd Maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=syvdo;434477]Ziet er wel goed uit, maar helaas kan ik alleen een trial vinden :(\n \nEn is dit programma ook portable??[/quote]\n[B]Share Your Shows at Home or On-the-Go[/B]\n \nProShow Gold has more output options than any other slideshow software on the market. Output your slide shows directly to all the major disc formats including DVD, Blu-ray & CD. Upload shows directly to the web through YouTube, Flash, QuickTime or Photodex\'s own streaming ProShow Presenter. You can put your shows on portable devices like the iPhone, iPod, Blackberry & more. \n \ntrail klopt , maar daar is toch wat aan te doen . ;)
Link naar reactie
[QUOTE=raoel2cool;434469]ik wil een mooie dvd maken met een fotovoorstelling en een aantal videofragmenten hier wil ik ook gewoon een mooi menu bij waar ik mjn eigen muziek onder kan zetten,\r\n\r\ndit programma moet van usb af te spelen zijn (portable) en makkelijk in gebruik te zijn\r\n\r\nalvast bedankt[/QUOTE]\r\n\r\nmaak het,brand een DVD\'tje en je hebt het portable,toch ...:confused:\r\n[url]http://www.dvdstyler.de/[/url]\r\n[url]http://www.dvdflick.net/[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;434485][B]Share Your Shows at Home or On-the-Go[/B]\r\n \r\nProShow Gold has more output options than any other slideshow software on the market. Output your slide shows directly to all the major disc formats including DVD, Blu-ray & CD. Upload shows directly to the web through YouTube, Flash, QuickTime or Photodex\'s own streaming ProShow Presenter. [b]You can put your shows on portable devices like the iPhone, iPod, Blackberry & more. [/b]\r\n \r\ntrail klopt , maar daar is toch wat aan te doen . ;)[/QUOTE]\r\n\r\nVan deze info, en die op de site krijg ik toch echt het idee dat ze bedoelen dat je de output op een portable device kan zetten.:o. Niet de software zelf (A)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...