Ga naar inhoud

Raar geluid bij branden DVD met Nero


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,\r\n\r\nIk heb een probleem wanneer ik een gedownloade film wil branden met Nero 7 Essential.\r\n\r\nWanneer ik m\'n film brand op een dvd is het beeld uitstekend, maar het geluid is telkens heel raar. Veel ruis en het is precies of de gesprekken onder water worden gevoerd.\r\n\r\nIk heb eerst gewoon m\'n avi-bestandje proberen te branden (want in Nero staat ergens dat hij de bestanden automatisch converteert), met het resultaat hierboven uitgelegd.\r\n\r\nDaarna heb ik m\'n avi-bestand eerst geconverteerd naar een mpeg-file. Ik heb dit geprobeerd met verschillende programma\'s, nl met WinAVI Video Converter, Internet Video Converter 1.50, ConvertXtoDvd 3 en nog een ander programma\'tje waar ik de naam van ben vergeten (iets met AVI in). Ik heb dan geprobeerd deze geconverteerde bestanden te branden, maar het resultaat was hetzelfde ... slecht geluid!\r\n\r\nWeet iemand hoe dit zo kunnen komen en kan iemand me dan een oplossing aanbieden om dit probleem te verhelpen?\r\n\r\nHartelijk bedankt alvast!\r\n\r\nPrettige feestdagen,\r\nJorg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...