Ga naar inhoud

Video bewerking geeft aan: verloren beelden tijdens opnamen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nEen klein vraagje. Wat doe ik verkeerd???\r\n\r\nHeb een een jaar oude notebook (medion van de aldi) en de originele pinnacle studio 12 gekocht. Ik sluit mijn digitale videocamera aan op de notebook dmv een 4 pin/4 pin firewire cable. Open pinnacle en zet de video op play. Start de opnamen en zoals het ook hoort begint pinnacle de opnamen op te nemen van de videocamera. Echter in plaats van de gehele opnamen op te nemen staat het beeld regelmatig stil en geeft ie aan dat er verloren beelden zijn. Dat klopt ook want de film is niet om aan te zien. \r\nKan het zijn dat de 4pin/4pin firewire cable niet snel genoeg is om de bestanden op te nemen en moet ik een firewirecard met een andere aansluiting in de notebook plaatsen. Of moet ik iets anders doen.? Please wat doe ik verkeerd>
Link naar reactie
Aansluiting zegt niks over de snelheid. De mini-firewire is in principe net zo snel als als de normale aansluiting. Het probleem moet je dan ook in je laptop zoeken.\r\n\r\nZorg allereerst dat er geen enkel onnodig programma op de achtergrond draait en dat je de laptop [I]niet [/I] gebruikt tijdens het overzetten van de video. Verder je harde schijf formatteren en [I]niet[/I] naar een externe schijf capturen, maar naar de interne schijf van de laptop. Het uitschakelen van de voorbeeldweergave tijdens capturen wil ook wel eens helpen.\r\n\r\nVermeld in je volgende post ook even de specificaties van je laptop.
Link naar reactie
Lijkt me stug bij zo\'n nog jonge laptop.\ntZijn toch wel goede specificaties die die lokkertjes van Aldi en lidl meekrijgen.\nMaar alles is mogelijk natuurlijk zolang de zwakke plek niet op tafel ligt.\n\nMaar dit doet me (offtopic) ineens terug denken aan een oude aflevering uit \"het lab\" waar een raid systeem werd gebruikt.\nDit moet in alles veel sneller zijn maar juist met dit soort zaken kwamen er problemen en bleken de schijven elkaar juist tegen te werken en per saldo langzamer dan met een enkele schijf.\nIk was er ook al niet tevreden over en gelijk reden het voorgoed af te zweren.\n(heb het nu niet over de backup functie maar het snellere werken via raid dus)
Link naar reactie
Specificaties vd laptop zijn:\r\nWindows Vista Home Premium\r\nATI Mobility radeon x1350 PCI Express\r\nx16 graphics met 128 mb\r\nmemory hypermemory technologie met 284 mb\r\n1024 mb ddr2 sdram werkgeheugen\r\n8xmulti standard cd/dv/ brander met dvd ram en dual layer ondersteuning\r\nintel pro-wireless 3945\r\nwireless lan 802.11a/b/g/54 Mbits/s\r\nintel core due processor t2050\r\n1.60 ghz \r\n533 MHz FSB\r\n2 mb L2 Cache
Link naar reactie
Je kunt op de site van Pinnacle een uitgebreide handleiding van studio 12 downloaden ,,340 pagina\'s in pdf formaat.\n \nHier het stukje over de systeem eisen.\n \n[B][FONT=Arial-BoldMT][LEFT]Computer[/LEFT]\n[/B][/FONT][FONT=SymbolMT][SIZE=1][FONT=SymbolMT][SIZE=1][LEFT]• [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2]Intel Pentium of AMD Athlon 1.4 GHz of hoger (2.4 GHz of hoger\naanbevolen). Intel Pentium HT of AMD Athlon 2.4 GHz of 1.6 GHz\nDual core vereist voor Windows Vista.[/LEFT]\n[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=SymbolMT][SIZE=1][FONT=SymbolMT][SIZE=1][LEFT]• [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2]512 MB of RAM (1 GB aanbevolen). 1 GB vereist voor HD en/of Vista\n(2 GB aanbevolen). 1.5 GB vereist voor AVCHD (2 GB vereist voor\nVista).[/LEFT]\n[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=SymbolMT][SIZE=1][FONT=SymbolMT][SIZE=1][LEFT]• [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2]Windows XP met SP2 of Vista.[/LEFT]\n[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=SymbolMT][SIZE=1][FONT=SymbolMT][SIZE=1][LEFT]• [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2]DirectX 9 of hoger compatibele grafische kaart met 64 MB (128 MB\naanbevolen); 128 MB vereist voor gebruik met Vitascene filters; 128\nMB vereist voor Vista (256 MB ATI Radeon 9600+ of NVIDIA\nGeForce 6 aanbevolen); 256 MB vereist voor HD- en AVCHDbewerking\n(ATI Radeon 9600+ of NVIDIA GeForce 6 aanbevolen).[/LEFT]\n[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=SymbolMT][SIZE=1][FONT=SymbolMT][SIZE=1][LEFT]• [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2]DirectX 9 of hoger of compatibele geluidskaart.[/LEFT]\n[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=SymbolMT][SIZE=1][FONT=SymbolMT][SIZE=1][LEFT]• [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2]1 GB vrije ruimte op de harde schijf voor het installeren van de software\nplus 3+ GB voor het installeren van de bonusinhoud.[/LEFT]\n[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=SymbolMT][SIZE=1][FONT=SymbolMT][SIZE=1]• [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2][FONT=TimesNewRomanPSMT][SIZE=2]DVD-ROM-station voor het installeren van de software.\n[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...