Ga naar inhoud

avi naar mp4


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hmm oke,\nmaar ik ben er een beetje uit....\nlook:\n\nop pc2 bwerk ik de 2 filmpjes in 1 filmpje ( met W mov. MAker, want dat is xp en op pc1 met vista draait ie niet.).\nals ik het bovengenoemde heb gedaan, dan is de bestand ongeveer 49,53 mB groot, nice lekker normale groote.\nmaar als ik een fade effectje doe met vegas dan wordt die bestand weer ineens 3,26 GB?!\n\nis mijn PC gek?\n( ja ik weet het binnenkort een mac gaan aanschaffen :D:P)\n\nGr Adil. (een noob op het gebied van videobewerken!)
Link naar reactie
[quote=adilhussain;431421]hmm oke,\nmaar ik ben er een beetje uit....\nlook:\n \nop pc2 bwerk ik de 2 filmpjes in 1 filmpje ( met W mov. MAker, want dat is xp en op pc1 met vista draait ie niet.).\nals ik het bovengenoemde heb gedaan, dan is de bestand ongeveer 49,53 mB groot, nice lekker normale groote.\nmaar als ik een fade effectje doe met vegas dan wordt die bestand weer ineens 3,26 GB?!\n \nis mijn PC gek?\n( ja ik weet het binnenkort een mac gaan aanschaffen :D:P)\n \nGr Adil. (een noob op het gebied van videobewerken!)[/quote]\n \nJe pc is niet gek ,,en het gebruikte prg ook niet .\nMaar het prg maakt er waarschijnlijk een AVI van ,,en dan ook geen dv-avi ,maar een ongecomprimeerde AVI.\nJe kunt in dat prg ook vast wel ergens instellen wat er van gemaakt moet worden.\nJe gebruikt een te proffesioneel prg voor iets erg amateuristisch.
Link naar reactie
yep dat weet ik!\nmaar ja ik gebruik altijd dingen die te moeilijk zijn, leer je ook al gelijk de ups en downs van zo een programmatje enof de wereld van de videobewerking, alhoewel je met windows movie maker al verderweg komt.\nmaar ik heb toch liever een video met vlieegende effecten enal!\n\nthanks guys, ik kijk nog wel effe en dan gil ik wel weer als het weer niet lukt!:P\n\nGr ADil.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...