Ga naar inhoud

Help me AUB! Avi overzetten naar VOB


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen, na lang klooien heb ik de schoenen maar aan getrokken om hulp te vragen...Ben al 7 uur bezig maar ik kom er echt niet meer uit!!!!\r\n\r\nHet volgende is de bedoeling!\r\n\r\nIk heb 1 dvd met 5 verschillende filmpjes van een 8 mm film van vroeger( vob bestanden)\r\nAls ik de DVD start dan zie ik een menu met 5 bewegende filmpjes waaruit ik kan kiezen welke ik wil starten....dit wil ik later ook weer terug hebben op de DVD.\r\n\r\nInmiddels heb ik deze filmpjes bewerkt met Pinnacle en als avi weer opgeslagen op de pc.\r\n\r\nNu wil ik de 5 filmpjes weer terug zetten op een DVD......maar ik krijg het niet voor elkaar. En als ik ze gewoon op een DVD zet dan leest me DVD-speler hem niet.\r\n\r\nWie wil mij AUB helpen.
Link naar reactie
Hoi Luna,\r\n\r\nJe bent inderdaad aardig onderweg!\r\nEen dvd heeft inderdaad voor elke video een audio_ts en een Video_ts aka VOB of \r\nMPEG2-DVD. Ik ken het programma Pinnacle niet, maar als je met een prof programma zoals Premiere kan je die als (image) .ISO schrijven of direct op de DvD Branden.\r\n\r\nVerder kunnen de meeste DvD brand programma\'s DvD video schrijven, dus kijk even welke programma je hebt om dvd te branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...