Ga naar inhoud

eigen filmpje van dvd op website plaatsen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

beste mensen,...\r\n\r\nwij hebben een eigen website en willen daar nu filmpjes opzetten die wij zelf gemaakt hebben.de filmpjes zijn eerst bewerkt en toen op een dvd gezet met muziek op de achtergrond.ze zijn als mpeg2 gebrand.maar nu...... hoe krijg ik heb weer terug op de pc en dan op het internet.ik begreep al iets over converteren ofzo.kan iemand mij mischien vertellen hoe en met wat ik dit kan doen.op het internet kan ik filmpjes van 125 mb kwijt.\r\n\r\ngroetjes
Link naar reactie
Da\'s niet veel, ongeveer de grootte van een YouTube flash video van 4 minuten, geconverteerd met SUPER naar MPEG2. Hoe groot zijn je video\'s? Converteren kan met behulp van Windows Movie Maker of Windows Media Encoder naar het kleinere WMV-formaat. Ook kun je experimenteren met SUPER, waarmee je ook naar Flash (flv) kan converteren. Zoek met dit woord op dit forum en vind bijv. [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=52737&highlight=SUPER[/url] en er is hier waarschijnlijk meer te vinden hierover.
Link naar reactie
Ik weet niet of het echt nodig is om dit met een speciaal programma te doen, maar met DVDFab-Decrypter kun je een DVD weer rippen naar je HD (freeware) [URL]http://www.dvdfab.com/free.htm[/URL].\n\nDaarna zou ik, wat Joman ook al zegt, converteren met Super (ook freeware) naar een Flashbestand (*flv of * swf). Dan kun je een behoorlijk kleiner bestand krijgen, met toch nog heel goed resultaat.\nAls je PC vastslaat bij het converteren, denk ik eerder dat je PC niet sterk genoeg is... Van hardware heb ik geen verstand. Schrijf hier eens de specificaties neer van je Pc, dan kijken anderen wel of ie het aan kan...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...