Ga naar inhoud

gein met disk drivers


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hee mensen\r\n\r\nIk heb hier thuis nog een paar oude (nog werkende) floppy drivers liggen. Ik gebruik ze niet meer maar ik zit me af te vragen of je er nog gein mee uit kan halen. Ik weet dat je bijv met oude harde schijven speakers kan maken door de spoelen van de leeskop aan te sluiten op je stereo.\r\n\r\nZijn er ook van dit soort onzinnige maar toch geinige dingen die je met floppy drives kan uithalen?:D
Link naar reactie
[off-topic]\r\nIk heb nog een stuk of dertig/veertig ouwe floppy\'s hier liggen. Je weet wel, van die buigzame :).\r\n5.25 inch, en wat had -ie ook al weer? \r\n256K volgens mij.\r\nGrappig dat wij dat vroeger nog konden gebruiken. \r\nWat kun je daar nu nog mee doen? Behalve dan als onderzetter gebruiken...\r\n\r\nmmmm, ik weet niet wat ik ermee wilde zeggen, moest er gewoon even aan denken. \r\nLOL
Link naar reactie
[QUOTE=Chosen1;426905]ik heb nog oude dos machine staan, hobby van mij om die zolang te laten draaien, (...), werkt nog bijna perfect.[/QUOTE]\r\nLeuk dat je die nog hebt.\r\nIk wou dat ik mn eerste comp nog had. Ik weet niet eens meer wat het was.\r\nOh, wat een nostalgie: Windows bestond nog niet, laat staan Google, of forums, en noem alle gemakken van vandaag maar op.\r\nEn toch konden we zonder:\r\nWe lazen nog gewoon een krant, in plaats van \r\n\'ff naar [url]www.nu.nl[/url]\'. \r\nEn we zochten nog in een heuse encyclopedie. Niks geen wikipedia.\r\nEn we gingen nog naar vrienden voor een potje kaarten, inloggen op kaartspelletje.nl (ofzoiets) hadden we nog nooit van gehoord.\r\nEn we we zeiden nog \"ik ben van mening dat...\", in plaats van \'IMHO\'.\r\n\r\nMooie tijd was dat.\r\n\r\nEn nu kan ik niet meer zonder mn machientjes!\r\n\r\nJe leest de krant, legt een potje kaartje met je vrienden, slap ouwehoeren met een paar kroegtijgers en zoeken naar informatie in de encylopedie. \r\nWe doen precies hetzelfde als toen, maar nu doen we dit alles [b]online[/b].\r\n\r\nSjee, wat gaat die tijd snel, en wat word ik al oud. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...