Ga naar inhoud

outlookexpres


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hoi dank voor je snelle reaktie.\r\nmaar wat bedoel je met voorbeeld scherm.\r\nik heb gewoon het scherm aan staan waarop ik kan zien welke mails binnen komen....alle mails die binnenkomen kan ik lezen...en draaid mijn pc als een zonneke...maar spring tie op het bewust mailtje....slaat alles vast......verwijderen met 10 mails tegelijker tijd selecteren...en dan verwijderen lukt ook niet...ik wordt gek......
Link naar reactie
:cool: Eerlijk gezegd had ik al voor jullie nog een opmerking maakten al een voorbeeldplaatje geplaatst maar twijfelde of het wel goed was, want ik gebruik het voorbeeldvenster ook niet, maar kan het ook nergens meer inschakelen, dus vermoed dat er nog een andere instelling ook verantwoordelijk is voor uitschakeling...\nMaar goed...\n\n\nBeeld > Indeling >\n\n[ATTACH]13411[/ATTACH]
Link naar reactie
[quote=reintje;426485]:cool: Eerlijk gezegd had ik al voor jullie nog een opmerking maakten al een voorbeeldplaatje geplaatst maar twijfelde of het wel goed was, want ik gebruik het voorbeeldvenster ook niet, maar kan het ook nergens meer inschakelen, dus vermoed dat er nog een andere instelling ook verantwoordelijk is voor uitschakeling...\nMaar goed...\n[/quote]\n\nPrecies.\nVandaar dat ik jou vroeg een plaatje neer te zetten, maar dan de goede ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...