Ga naar inhoud

Welke videocamera


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\nDoor omstandigheden moet ik, ongehinderd door verstand van de materie, met spoed een videocamera kopen. Vereisten: maximale prijs 450 euro, geen touchscreen (is me afgeraden), wel afstandsbediening, dockingstation, geheugenkaart of HD, probleemloos compatible met een laptop met Vista. Vooral dat laatste is belangrijk: geen moeilijk gedoe met converteren en codecs en dat soort ongein.\r\nIn de winkel is me de JVC Everio GZ-MG 330 aangeprezen, maar in fora zie ik toch dat er allerlei compatibiliteitsproblemen met Vista kunnen ontstaan.\r\nWie heeft een goed advies? Dank alvast.\r\n.
Link naar reactie
Met een touch screen is helemaal niks mis ,,en je kunt ook veel beter een kamera nemen die gewoon met bandjes werkt.\nDat zijn nog steeds de beste kamera\'s in de goedkope prijsklasse ,en dat is waar jij naar zoekt.\nGewoon dus een mini-dv kamera ,en dan kun je voor 450 euro een hele goede hebben.\n \nIk zie dat je hier ook nieuw bent ,maar er zijn hier al veel stukken geschreven over het voordeel van de mini-dv kamera.\nVoor echt goed advies kun je beter een video forum zoeken ,die zijn er ook enkele ,maar ik heb er niet zo snel de link\'s van.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...