Ga naar inhoud

DVD'tje schrijven


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb onlangs voor ongeveer 4 volle DVD\'tjes aan muziekclips(.mpg) binnengehaald. Nu wil ik het graag op DVD branden die ik op normale DVD spelers kan afspelen. Ik ben redelijk ervaren met videobewerking en wil niets omzetten omdat het gaat om iets van 20gig en mijn PC al dat geweld slecht kan verdragen..\r\nDie kant wil ik dus NIET op.\r\n\r\nMijn vraag dus: kan ik die videobestanden gewoon via bijv. Nero op een DVD knallen die vervolgens te lezen is door gewone DVD spelers? Zo ja, waar moet ik op letten? (wil het dus niet branden als data aangezien ik het dan alleen op een PC kan openen) Tips zijn welkom!\r\n\r\nBedankt
Link naar reactie
[QUOTE=raasz;425472]Hallo,\r\n\r\n... \r\nen wil niets omzetten omdat het gaat om iets van 20gig en mijn PC al dat geweld slecht kan verdragen..\r\nDie kant wil ik dus NIET op.\r\n...\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nJe zal, als je ze op een algemeen afspeelbaar DVD\'tje wil zetten, toch bestanden moeten gaan omzetten... Nero doet dit op bovenstaande manier van Animal inderdaad erg aardig.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=raasz;425472]Hallo,\r\n\r\nIk heb onlangs voor ongeveer 4 volle DVD\'tjes aan muziekclips(.mpg) binnengehaald. Nu wil ik het graag op DVD branden die ik op normale DVD spelers kan afspelen. Ik ben redelijk ervaren met videobewerking en wil niets omzetten omdat het gaat om iets van 20gig en mijn PC al dat geweld slecht kan verdragen..\r\nDie kant wil ik dus NIET op.\r\n\r\nMijn vraag dus: kan ik die videobestanden gewoon via bijv. Nero op een DVD knallen die vervolgens te lezen is door gewone DVD spelers? Zo ja, waar moet ik op letten? (wil het dus niet branden als data aangezien ik het dan alleen op een PC kan openen) Tips zijn welkom!\r\n\r\nBedankt[/QUOTE]\r\n\r\nIk ben zelf een Nero addict. Dit programma doet al jaren alles wat ik wil zonder crashes of moeilijkdoenerij....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...