Ga naar inhoud

film afspelen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

eerste wat bij mij opkomt is een codec probleem\r\nwat voor codec\'s of codec pakket heb je geinstaleerd ??\r\nje kan er achter komen of je de juiste codec heb dmv gspot [url]http://www.headbands.com/gspot/[/url]\r\n\r\nbdw een codec is [COLOR=\"Red\"]co[/COLOR]deren [COLOR=\"#ff0000\"]dec[/COLOR]oderen van video (ook audio)\r\n\r\nwat is de extensie van de video ?? (3 letters achter de punt)
Link naar reactie
[QUOTE=turn;424799]eerste wat bij mij opkomt is een codec probleem\r\nwat voor codec\'s of codec pakket heb je geinstaleerd ??\r\nje kan er achter komen of je de juiste codec heb dmv gspot [url]http://www.headbands.com/gspot/[/url]\r\n\r\nbdw een codec is [COLOR=\"Red\"]co[/COLOR]deren [COLOR=\"#ff0000\"]dec[/COLOR]oderen van video (ook audio)\r\n\r\nwat is de extensie van de video ?? (3 letters achter de punt)[/QUOTE]\r\n\r\nvolgens mij is het geen codec probleem, heb het gecontroleerd met het gspot prog.\r\nDe extensie is mpg.\r\nDe camera is een HDD camera, misschien ligt daar het probleem?
Link naar reactie
[QUOTE=dancegirldk;424900]volgens mij is het geen codec probleem, heb het gecontroleerd met het gspot prog.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nals de codec goed is staat er rechts bovenaan welke codec het is en in het groen \r\n\"codec(s) are installed\"\r\n[ATTACH]13349[/ATTACH]\r\n\r\nhier in mijn geval is het meest belangrijk H.264\r\n\r\nhoe heb je de video op de pc gezet??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...