Ga naar inhoud

Studio 8. Geluid toevoegen vanaf harde schijf.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Softwareproduct: [B]Pinnacle Studio 8.[/B]\r\nTijdens het filmbewerken stootte ik op het volgende probleem;\r\n\r\nNa een film op storyboard te hebben gezet en de clips met overflows en geluidseffecten te hebben voorzien, wilde ik muziek toevoegen.. in delen. Dat gaat vanaf een cd, maar soms weigert studio 8 de toegevoegde muziek vanaf cd af te spelen, terwijl de amplitude, pieken en dalen op het geluidspoor, zichtbaar is. Ik vind het in ieder geval geen logisch bewerken van een film, zoals studio 8 voorstelt.\r\n\r\n[B]Vraag[/B]: Weet iemand hier een oplossing voor?\r\n[B]Vraag[/B]: Heeft iemand ervaring met muziek toevoegen, zónder cd te gebruiken.. dus direct van de harde schijf, vanuit windows mediaplayer, toevoegen?\r\n\r\nAlvast bedankt voor het meedenken en eventueel reageren...\r\n\r\nGroet...franslj.
Link naar reactie
Dag franslj\r\n\r\nvoor je muziek weet ik wel raad,ik heb onlangs ook het probleem gehad\r\nmuiek toevoegen via je harde schijf kun je op 2 manieren doen!\r\n1.-je opent de map waarin de muziek staat,sleep de muziek die je wil naar pinnacle studio geluidsspoor\r\n\r\n2.-klik op pinnacle studio op het luidspreker icoontje in de linkerbar\r\n daar kun je dan de map kiezen waarin de muziek staat,sleep de gewenste muziek naar de geluidsspoor\r\n\r\nals je muziek op de geluidsspoor staat en je laat het afspelen en je hoort niets controleer eens de volume en beluister het liedje eens in wmp,\r\nals je het liedje in wmp kan beluisteren dan zou je eens moeten je liedje converteren naar een ander formaat!\r\n\r\nikzelf gebruik dit progje [URL=\"http://www.audiotool.net/download.htm\"]ease audio converter(klik hier)[/URL]\r\n\r\nje kunt geen bestanden rechtstreeks uit wmp halen\r\nin wmp rechtermuisklik op het liedje en dan bestandslocatie openen\r\n\r\ngrtjs
Link naar reactie
Bedankt voor je supersnelle beantwoording, Linecrest. Ik ga dit proberen. Ik vind het een tamelijk omslachtige manier om zoiets eenvoudigs, als muziek uit bestand toevoegen in plaats vanaf cd, uit te voeren en vraag me af, of dit eenvoudiger gaat in een vernieuwde versie van Pinnacle... bijv. Pinnacle 12? \r\n\r\nMaar goed..eerst jouw tip uitvoeren... Bedankt en groet...franslj.
Link naar reactie
studio 8 is inderdaad al een oude versie!\r\nikzelf gebruik nu studio 10,ben er wel tevreden van!\r\n\r\nals je muziek van je cd wilt halen moet je deze eerst \"rippen\" in wmp,\r\ndan pas kun je die muziek gebruiken in je montage,\r\n\r\nin geval van je verbodstekentje:-is het een muziekformaat die pinnacle aanvaard zoals mp3 wma ..?\r\n\r\ngrtjs
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Sorry voor het late antwoord, Linecrest.\r\n\r\nIk heb het probleem rigoreus aangepakt en studio 8 verwijderd. Vervolgens studio 12 gekocht en geen enkel probleem meer met muziek toevoegen.\r\n\r\nSimpel vanuit de harde schijf voorraad aanklikken en verslepen naar het \'muziekspoor\'.. \r\nWat met studio 8 uren in beslag nam, duurt nu nog geen uur...\r\nKosten? Euro 54.\r\nDank voor je meedenken en hulp...\r\n\r\nGroet...franslj.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...