Ga naar inhoud

mov naar avi


Aanbevolen berichten

Mijn oude camera maakt had mov bestandjes voor flimpjes \r\nnu wil ik alles filmpjes aan elkaar zetten van mijn kleine]\r\nmeid maar dan moet de mov filmpjes eerst avi of mpg worden anders heb ik \r\nverschillende bestanden filmpjes zeg maar ..\r\n\r\nWeet iemand een programma waar dit kan Filmojes opzetten \r\nvan mov naar avi of mpg ..
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;416493][url]http://www.erightsoft.net/SUPER.html[/url]\r\nProbeer deze eens.[/QUOTE]\r\n\r\nnou... dat hoeft niet eens, al wel eens gekeken met Gspot naar de MIME indeling? :);)dat is gewoon AVI hoor, dus voor de TS, verander MOV in AVI met naam wijzigen (F2) en klaar is Yvonne!\r\n\r\nVoordelen: geen kwaliteitsverlies en elk videobewerkingsprog accepteert avi. \r\n je hoeft geen verstand te hebben van codecs, formaten enz. \r\n\r\nNu kan je die AVI\'s in Moviemaker gooien en een mooi filmpje vanmaken. (of je eigen bewerkingsprog natuurlijk;))\r\n\r\nGroetjes en succes,\r\n\r\nWouter
Link naar reactie
[QUOTE=wouterboreft;416548]nou... dat hoeft niet eens, al wel eens gekeken met Gspot naar de MIME indeling? :);)dat is gewoon AVI hoor, dus voor de TS, verander MOV in AVI met naam wijzigen (F2) en klaar is Yvonne!\r\n\r\nVoordelen: geen kwaliteitsverlies en elk videobewerkingsprog accepteert avi. \r\n je hoeft geen verstand te hebben van codecs, formaten enz. \r\n\r\nNu kan je die AVI\'s in Moviemaker gooien en een mooi filmpje vanmaken. (of je eigen bewerkingsprog natuurlijk;))\r\n\r\nGroetjes en succes,\r\n\r\nWouter[/QUOTE]\r\n\r\nEen AVI is een container, zegt niets over de gebruikte codec en de mime voor een mov is video/quicktime en het veranderen werkt alleen als je ook de quicktime codec hebt, oftewel, het klopt dus niet wat je verkondigd en zet de TS daarmee op het verkeerde been.\r\n\r\n[quote]Een AVI bestand kan daarom audio/visuele data in zijn chunks hebben in bijna elk compressie-formaat, waaronder: Full Frames (ongecomprimeerd), Inter Real Time Video, Indeo, Cinepak, Motion JPEG, Editable MPEG, VDOWave, Clearvideo / RealVideo, QPEG, MPEG-4 en anderen.[/quote]
Link naar reactie
[quote=Yvonne80;416567]deze site heb ik eerder gekregen maar waar moet je precies downloaden dan staat er zo veel[/quote]\n\n[ATTACH]13132[/ATTACH]\n\n[ATTACH]13133[/ATTACH]\n\n[ATTACH]13134[/ATTACH]\n\n\nDe aanbieder vindt het kennelijk wel belangrijk dat je eerst leest wat er op de andere pagina\'s staat, anders zou je niet zo vaak worden doorgelinkt voor de download...
Link naar reactie
Rechtermuisklik op een wit vlak in het progje en je kunt alles aanpassen, het is even wennen aan de werking maar het werkt verder prima, mocht de uitgaande film te snel afspelen, dan een andere videocodec kiezen voor de AVI, dus eerst even testen welke codec of extensie het beste werkt, mpg/mpegll/mp3 werkt misschien beter dan een AVI in divx of xvid.
Link naar reactie
[url]http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=416571&postcount=12[/url]\n\nKijk ook even op dat plaatje...\nDe mov daarheen slepen, (1) en instellen hoe je het wilt converteren (zie tips Lange Pier).... Gewoon een kwestie van even uitproberen. Kost alleen wat tijd en je krijgt geen watermerk van het programma er doorheen.\nHet is het beste gratis converteerprogramma dat ik ken...
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;416555][url]http://www.erightsoft.info/GetFile.php?SUPERsetup.exe[/url]\r\n\r\nDenk dat je de verkeerde hebt, het is nogal een rommelige en onoverzichtelijke site, bovenstaande link is de download voor Super.\r\n\r\nPS, doe het niet met een downloadmanager maar gewoon met IE b.v.[/QUOTE]\r\n\r\nOverigens was het aanklikken met de rechtermuisknop en kiezen voor \"downloaden als.....\" al voldoende om het setup bestand binnen te hengelen, dat voor de meelezers die het progje ook willen hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...