Ga naar inhoud

divx film en ondertitel idx en sub


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een divx film met idx en sub bestanden met dezelfde naam. Alleen... als ik de film aspeel met WMP krijg ik geen ondertiteling. Prima beeld en geluid maar geen ondertiteling.\r\n\r\nDoe ik iets fout? Heb al geprobeerd op internet informatie te vinden maar tot op heden geen bruikbare info. Men zegt dat je met je rechtermuisknop in het scherm moet klikken en dat er dan een submenu komt waarin je de ondertiteling kan kiezen..., dus niet.\r\n\r\nKan iemand me helpen? Bij voorbaat dank!\r\n\r\nGroet, Hans
Link naar reactie
je hebt dus een extra tooltje nodig om ondertitels mee te laten draaien.\r\n\r\nje kan het doen met BSplayer, dit is een speler die ook subs kan laten zien.\r\nop de site staat dat ook .sub werkt (srt is meest gebruikte en werkt zeker)\r\n[url]http://www.bsplayer.org/[/url]\r\n\r\nje kan ook DirectVobSub instaleren, dit is alleen een tooltje dat de ondertitel laat zien in de player van jouw keuze. ook deze kan volgens mij met .sub omgaan (srt is meest gebruikte en werkt zeker).\r\n[url]http://codecpack.nl/directvobsub.htm[/url]\r\n\r\nals je ze allebij instaleert heb je uiteraard dubbele ondertitel, wel leuk maar het leest wel lastig;)
Link naar reactie
Beste Turn,\r\n\r\nIk heb Klite codec pack geinstalleerd en nu zijn de ondertitels zichtbaar in WM player. Weliswaar engelse ondertitels. 2 vragen nog.\r\n1. hoe kan in nederlandse ondertitels eronder krijgen?\r\n2. ik heb een philips dvd player waarbij je de film rechtstreeks via een usb-stick kan bekijken, zou een xvid film ook zichtbaar zijn (stom, probeer wel even)\r\n\r\nHoor graag, nog bedankt, groet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...