Ga naar inhoud

windows-film


Anoniem2

Aanbevolen berichten

dan moeten we eerst weten wat de filmpjes zijn\r\ndownload Gspot open het filmje hiermee en geef hier aan wat de codecs en de container zijn.\r\nwat is de extensie ?? (3 letters/cijfers achter de punt. bv \"film.avi\")\r\n\r\nhet programma hangt af van wat het voor filmpje is en wat je al op je pc hebt staan\r\ndus als je dat ook aan kan geven\r\nxp / vista , nero (versie??) , video software van de camera ??
Link naar reactie
Niet zomaar branden op dvd ,maar je moet in je brand prg kiezen voor video dvd ,en dan de film invoeren .\nAls dat niet lukt is de film in een verkeerd formaat ,en moet eerst omgezet worden.\nGaat het om een video kamera ,of foto kamera.\nDe fims van een video kamera kan geen probleem zijn ,maar van een foto kamera kunnen soms erg vreemde formaten zijn.
Link naar reactie
De videoclips zijn wel gelukt maar nu heb ik weer een ander probleem.\r\nIk heb veel foto\'s op de pc staan, heb er een boel naar dvd gebrand maar de dvd speler kan het niet afspelen, op de pc doet de dvd het wel.\r\nHet zijn jpeg bestanden. Moet ik ze overzetten in een ander bestand voor de dvd speler?\r\nHoe doe ik dat?\r\nDank voor de hulp.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;414103]het zijn altijd 3 letters[/QUOTE]\r\nNiet per definitie. De extensie kan tegenwoordig vanalles zijn van 1 tot weet ik niet hoeveel tekens. Drie komt echter nog steeds het meeste voor, maar hier heb je een paar voorbeelden voor anders dan drie:\r\n\r\n.7z - 7 Zip archief\r\n.ai - Adobe Illustrator bestand\r\n.docx - formaat van Word 2007\r\n.contact - bestand met contactpersonen van windows contactpersonen\r\n.html - webpagina\r\n.js - javascript bestand
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;414087]Als ze de extensie .JPEG hebben, probeer er dan eerst eens eentje naar .JPG te hernoemen.\r\n\r\nIs er misschien een maximale grootte welke kan worden weergegeven door de speler ?[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik op de foto op bewerken klik moet ik hem toch op kunnen slaan als jpg, maar in het rijtje komt jpg niet voor....alleen de volgende;\r\ntga, gif, jp2, png, tif, bmp, pcx.\r\nOf is jp2 hetzelfde als jpg...\r\n(moet ik dan al die foto\'s apart doen?)\r\nIk snap niet dat ik een andere foto map ook op dvd heb gebrand en die doet het wel,.( als ik deze open op pc staat er video-ts.)\r\nEn dat heeft nero zelf gedaan.\r\nOp cd branden helpt ook niet, werkte ook niet in de dvd speler.\r\nHoeveel foto\'s kan ik dan branden per schijfje?\r\n\r\nGroetjes.
Link naar reactie
[QUOTE=sun68;414190]Als ik op de foto op bewerken klik moet ik hem toch op kunnen slaan als jpg, maar in het rijtje komt jpg niet voor....alleen de volgende;\r\ntga, gif, jp2, png, tif, bmp, pcx.\r\nOf is jp2 hetzelfde als jpg...[/QUOTE]\r\nJP2 is niet hetzelfde als JPG, al maken ze wel van ongeveer dezelfde techniek gebruik.\r\nVertel eerst eens hoe ze nu precies heten ?\r\nBewerken en opslaan is niet de juiste weg als ze al in het juiste format zouden staan, want dan is de afbeelding twee maal gecomprimeerd, en dat is overbodig kwaliteitsverlies.\r\n[QUOTE=sun68;414190](moet ik dan al die foto\'s apart doen?)[/QUOTE]\r\nEr is wel een manier om ze allemaal tegelijk te doen, maar eerst eens kijken waar naar toe ze hernoemd (of toch opgeslagen) moeten worden.\r\n[QUOTE=sun68;414190]Ik snap niet dat ik een andere foto map ook op dvd heb gebrand en die doet het wel,.( als ik deze open op pc staat er video-ts.)\r\nEn dat heeft nero zelf gedaan[/QUOTE]\r\nKijk dan eens hoe die foto\'s in die map heten ? Dan zou zo\'n map kunnen aanmaken als dat de manier is die wel werkt.\r\n[QUOTE=sun68;414190]Op cd branden helpt ook niet, werkte ook niet in de dvd speler.\r\nHoeveel foto\'s kan ik dan branden per schijfje?[/QUOTE]\r\nDe meeste DVD spelers kunnen gewoon foto CD\'s aan, maar dan heb je echt het juiste format (extensie) nodig, meestal .JPG.\r\n\r\n[QUOTE=sun68;414190]Hoeveel foto\'s per schijfje ?[/QUOTE]\r\nEen normale .JPG is grofweg onder 1MB, maar je zou ze eventueel veel kleiner kunnen maken voor een monitor.
Link naar reactie
Dit schiet niet op, je moet met de Verkenner kijken naar die bestanden, dan kan je de extensie zien.\nDan moet je wel in je Verkenner onder \"Extra - mapopties - [I]Extensies voor bekende bestandstypen verbergen[/I]\" uitschakelen, zodat de extensie (.JPEG of .JPG) zichtbaar wordt.\n\nMaar ik neem aan dat het een .JPG is, en dat je moet doen zoals die goed werkende map op disk gebrand is.\n\n(En wat betreft die map die je weggegooid hebt, je had hem toch op een disk gebrand ? Kan je daar dan niet bekijken wat de extensies zijn ? En dezelfde mapnaam gebruiken ?)\n\n([B]Edit: [/B]Ik begrijp nu dat je dat al in de Verkenner bekeken hebt, en dat daar \"[I]JPEG afbeelding[/I]\" vermeld wordt. Als je geen extensie van die aard direkt achter de bestandsnaam ziet moet je extensies zoals boven uitgelegd in de Verkenner opties zichtbaar maken)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...