Ga naar inhoud

avi bestand bradnen met nederlandse ondertiteling


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Kingprins;413477]Dag,\r\n\r\nok hartelijk bedankt voor de reacties, ik ga het voorstel van Huyg proberen wnat ik heb nero, en dan ga ik kijkenofh etlukt, maar moeten de film en de ondertiteling niet dezelfe naamhebbne ndan?\r\n\r\nGroetjes[/QUOTE]\r\n\r\nLiever wel, als je een andere ondertitel download, loop je de kans dat hij niet helemaal synchroon loopt met de film, bv als jouw film 700 Mb is en de ondertitel voor een versie van je film is gemaakt die 722 Mb is (of zo).
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
[quote=Huyg;413354]Met Nero kan ook. Selecteer DVD en ga naar Data schijf . Sleep je film en ondertitel naar de linkerkolom en brand. Simpel. Oh, en er kunnen 6 700 Mb films op 1 DVD.[/quote]\nEn welke moet je dan hebben in Nero 9?\nStaat geen Data schijf bij.\nPaar geprobeerd, maar nikkes ondertitels. Uiteraard wel op AB aangezet.:confused:\n \nMag AVI blijven, alleen ondertitelbestandje moet meegebrand worden.\nOok bezig met VSO ConvertXtoDVD 3.2.0.52 maar die gaat het weer omzetten en dan duurt het weer net zolang als de film.\nOf ik doe het fout natuurlijk.\nZoek eigenlijk een stom makkelijk progje daarvoor, hoeft niets omgezet te worden.
Link naar reactie
met nero gaat het branden prima, maar dan wel als data schijf. \r\nhet gaat er om dat je dvd-speler avi en srt herkent.\r\ndan maakt het voor de rest niet uit of je het met nero of met windows of met ... brand\r\nals het maar wel data is (oja en de schijf afsluiten)\r\n\r\nals je speler geen avi (somigen spelen wel divx af maar geen xvid) en/of geen srt speelt wordt het een ander verhaal.\r\n\r\nbij nero8 heet het \"gegevensschijf branden\" en staat in start smart op het tabbblad \"rippen en branden\"\r\nvergeet ook niet de ondertitel de zelfde naam te geven
Link naar reactie
[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Zo eenvoudig is het echt niet met Nero 9, althans niet bij mij.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Ik heb 3 Sony HDD recorders om het uit te proberen, spelen gewoon AVI af.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Het volgende geprobeerd met NERO om een losse ondertiteling mee te branden:[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n \n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Standje DVD – rom ISO [/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]AVI en Ondertitel bestandje naar links gesleept en branden.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Lijkt allemaal goed te gaan.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Afspelen op Sony: Alleen (volledig) beeld, (met geluid) niks ondertitteld.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Kan snel afspelen.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]--------------------[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Standje CD-rom ISO[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Idem als hierboven.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Kan niet versneld afspelen, dus alleen de normale snelheid.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]--------------------[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Standje DVD-rom ISO[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Alleen AVI bestand naar links gesleept en gebrand.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Speelt gewoon af versneld enz.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Uiteraard geen ondertitels, puur AVI om te zien dat het werkt.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]-----------------------[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Dus óf de stand is niet goed van Nero, óf wat anders.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Branden van bovenstaand gaat in een aantal minuten, dus lekker snel.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n \n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Alleen met ConvertXtodvd heb ik wel ondertitels, maar dat schreef ik al, duurt een eeuwigheid, zowat zolang als de hele film.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]En dat wilde ik juist sneller.[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n \n[FONT=Calibri][SIZE=2][COLOR=#000000]Wat kan ik nog proberen?[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Link naar reactie
als je die schijf weer in de pc doet moet het volgende er op staan:\r\nfilm.avi\r\nfilm.srt\r\n\r\nen anders is het heel simpel, je speler kent de ondertitel niet. 2 mogenlijkheden\r\n1 andere dvd speler kopen\r\n2 sub in de film bakken, \r\nen ja dit kost tijd want het is hercoderen van een hele film\r\n\r\nje kan eens kijken of het op deze manier sneller gaat\r\n[url]http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=101b[/url]\r\n\r\nen ook met autogk moet het kunnen\r\n[url]http://forum.videohelp.com/topic316471.html[/url]
Link naar reactie
[quote=turn;437177]als je die schijf weer in de pc doet moet het volgende er op staan:\nfilm.avi\nfilm.srt\n \nen anders is het heel simpel, je speler kent de ondertitel niet. 2 mogenlijkheden\n1 andere dvd speler kopen\n2 sub in de film bakken, \nen ja dit kost tijd want het is hercoderen van een hele film\n \nje kan eens kijken of het op deze manier sneller gaat\n[URL]http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=101b[/URL]\n \nen ook met autogk moet het kunnen\n[URL]http://forum.videohelp.com/topic316471.html[/URL][/quote]\nIk wolde Autogk eens proberen.\nKrijg wel het avi bestand in het linker vak, maar de onderiteling niet rechts.\nDat schiet ook weer niet op.\nIs het eigenlijk de bedoeling van dit programma dat ondertiteling IN de avi wordt gebakken?\nDus daarna met Nero of zo gewoon branden zonder om te zetten?\nDat zou mooi zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;437356]\r\nIs het eigenlijk de bedoeling van dit programma dat ondertiteling IN de avi wordt gebakken?\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nja beide manieren zijn om de subs er in te bakken, ze maken dan dus deel uit van het beeld.\r\n[QUOTE]Na het volgen van deze tutorial is de ondertiteling een gedeelte van de film en kan je het niet meer weghalen[/QUOTE] \r\n\r\ndaarna kan je \'m gewoon als data (gegevens) schijf branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...