Ga naar inhoud

Dazzle


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb net een dazzle gekocht, dacht dat het wel een makkie zou zijn...:(\r\nIk hoop dat ik hier iemand kan vinden die me kan helpen...\r\nAls het goed is heb ik het goed geinstalleerd. (3 kleurige kabels)\r\nAls ik de instant dvd recorder start selecteer ik hem op de dazzle. Bij opties staat hij op PAL en video composite (anders doet ie het niet) en ik heb vhs invoer aangevinkt.\r\nAls ik dan verder ga kan ik alleen map harde schijf selecteren, als ik op AOPEN CD-RW ga staan kan ik niet op de knop volgende klikken.\r\nDan krijg ik het veldje met hoeveel minuten enz., en start opnemen. Het beeld/geluid doet het wel maar zodra ik op opnemen klik gaat het beeld over op niet bewegende beelden/plaatjes. \r\nAls ik dan stop en kijk waar ik het heb neergezet, een map video-ts, zijn het BUP, VOB en IFO bestanden. Maar die kan ik nergens mee openen....\r\nO ja, als ik op stop heb geklikt dan staat er branden is gelukt, staat op schijf, kan je in de dvd speler doen, maar er staat niets op dvd en ik had zelfs een paar keer geen schijf in de pc gedaan en stond er hetzelfde...\r\nWat doe ik fout? Moet ik nog een andere kabel in de dazzle doen of in de pc/video, of ben ik toch een beetje dom??;)\r\nEn als straks misschien alles werkt, kan ik met dit dan ook reklames enz. uit de tapes halen? (dazzle dvd recorder pinnacle) (heb windows xp)\r\nHoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd en dat iemand me kan helpen!!\r\nGroetjes.
Link naar reactie
Hallo,\r\nIk snap er nu niet zoveel meer van.\r\nIk dacht dat ik direct ook kon kopieren naar de dvd schijf toe, zonder het eerst op de pc te moeten zetten. \r\nWaarom lukt dit dan niet?\r\nDit wil ik doen met de ooit gekochte video\'s, de zelf opgenomen video\'s wil ik wel op pc zodat ik de reklames enz. eruit kan halen.\r\nAls dat kan met de dazzle...\r\nBedankt voor de reactie.\r\n\r\nGroeten.
Link naar reactie
Je kunt beter een dvd recorder kopen (die je op tv aansluit)\nZonder harddisk heb je die al voor 100 euro ,,met HD 200 euro.\nJe films zijn dan van veel betere kwaliteit ,en het is veel gemakkelijker.\nMaar als het orginele (beveiligde) videobanden zijn ,dan lukt dit meestal niet.\nZelfs met de pc lukt het dan niet goed ,want het beveiligings signaal zorgt er dan voor dat het beeld donkerder is en minder kontrast heeft. Je hebt dan ook een apparaatje nodig wat de makrovision beveiliging er uit filterd ( is waarschijnlijk nog wel bij conrad te krijgen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...