Ga naar inhoud

DVD loopt vast


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heej, \r\nHeb een foto dvd gemaakt en als ik deze nu open, dan kan ik het openen tot aan de mapjes, maar bij elke foto die ik probeer te openen geeft ie een fout en kan die dus niet openen. En als ik dat dus probeer loopt ie helemaal vast. Ook kan ik de dvd niet kopieren (of losse mapjes eruit..). Heb al een recovery programma eroverheen laten gaan, duurde ongeveer 20 uur en daarna waren de foto\'s dus nog steeds niet zichtbaar. \r\nHoop dat iemand een oplossing heeft, want ik wil de fotos heeel graag terug!! Ohja zitten ook niet echt dikke krassen op ofzo.\r\nAlvast bedankt!\r\nGroetjes Esther
Link naar reactie
Nee er staan wel losse foto\'s op. Heb m gebrand met nero, de andere dvd\'s die ik op dezelfde manier heb gemaakt doen het wel gewoon (mapje aanklikken, dan zie je alle fotos die erop staan en kan je ze 1 voor 1 openen). Heb het op verschillende computers/laptops geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar om fotos te openen. Er staan vier mappen fotos op, het zijn .jpg files.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...