Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2008 Delen Geplaatst: 25 juli 2008 Heej, \r\nHeb een foto dvd gemaakt en als ik deze nu open, dan kan ik het openen tot aan de mapjes, maar bij elke foto die ik probeer te openen geeft ie een fout en kan die dus niet openen. En als ik dat dus probeer loopt ie helemaal vast. Ook kan ik de dvd niet kopieren (of losse mapjes eruit..). Heb al een recovery programma eroverheen laten gaan, duurde ongeveer 20 uur en daarna waren de foto\'s dus nog steeds niet zichtbaar. \r\nHoop dat iemand een oplossing heeft, want ik wil de fotos heeel graag terug!! Ohja zitten ook niet echt dikke krassen op ofzo.\r\nAlvast bedankt!\r\nGroetjes Esther Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2008 Een foto dvd.???\nMoet dit een foto (dia) show zijn ??\nDan staan er waarschinlijk helemaal geen losse foto\'s op ,maar is het een film geworden ,die op een normale dvd speler kan worden afgespeeld.\n \nMet welk prg heb je de dvd gemaakt ,en wat voor file\'s en mappen staan er no op de dvd.? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2008 Nee er staan wel losse foto\'s op. Heb m gebrand met nero, de andere dvd\'s die ik op dezelfde manier heb gemaakt doen het wel gewoon (mapje aanklikken, dan zie je alle fotos die erop staan en kan je ze 1 voor 1 openen). Heb het op verschillende computers/laptops geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar om fotos te openen. Er staan vier mappen fotos op, het zijn .jpg files. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen