Ga naar inhoud

windows movie maker plus video's importeren, mswmm, en codecs installeren


Aanbevolen berichten

hi daar, lees even door mijn verhaal heen...... voor mij iets belangrijks en voor jouw hopelijk een lichte opgave.\r\n\r\nMijn computer dell inspiron 1720 3,4 index classificatie, intel pentium dual 1,6, 1,6. pr.\r\n2046, 32 bitt windows vista business\r\n\r\neven een kleine introductie van mijn probleem met video en video bewerken.\r\n\r\nHeb laats een camera gekocht \' sony dcr-sr45\' 30 gb hardware hdd etc etc.... en ben momenteel in california. prijzen zijn een stuk gunstiger voor aankopen zoals de camera. \r\nmooie beelden gemaakt, kitesurfen en las vegas.... bla bla.. tot het moment dat ik de beelden wou bewerken met moviemaker windwos dan wel om precies te zijn. \r\n\r\nGeen import mogelijk vanwege onbrekende codecs, op internet gezocht hoe ik mijn mpeg bestanden wel kan laten bewerken in windows moviemaker. uiteindelijk een paar programma\'s gevonden. open video converter was de makkelijkste en het heeft een trial van 14 dagen. eerst proberen dan kopen. dus mpg naar AVI... is het meest betrouwbare\r\nEn ja de beelden werken ( voorheen alleen geluid geen beeld) met geluid. helemaal blij want had i.e.i verschillende video bewerkens programma\' s uitgezocht, waaronder adobe premiere pro, maar die gaf aan dat hij de bestanden niet kan ondersteunen (dus mpeg of mpg) en roxio wat ik al had gekocht maar de mogelijkheden zijn beperkt en de bestanden worden zonder geluid ingevoerd. \r\n\r\nDus gisteren na het omzetten van de files, (ongeveer 6h) en video editen, kwam er een beauty van een film uit. Helemaal blij en kon niet wachten de korte film weer te zien in normaal beeld formaat en aan mijn vrienden thuis. \r\n\r\nwat ging er fout.....\r\n\r\nopslaan als in windowsmaker geen probleem.\r\nopenen geeft die een fout melding. niet geimplementeerd\r\nen de filename is mswmm ook een beetje vreemd. is geen video bestand maar een projectbestand van windwos moviemaker.\r\n\r\nIk kan mijn file niet meer openen.... en geen programma ondersteund deze mswmm. file\r\n\r\nmijn vraag hoe kan ik mijn video bestand weer openen en afspelen.... in de file is film (avi, mps, afbeeldingen en clips zijn geedit. \r\n\r\nen wat kan ik doen om dit probleem in de te toekomst te voorkomen, heb veel geprobeerd op internet maar alerlei bedrijven en mensen bieden de oplossing maar weing wol laten we maar zeggen. \r\nbeetje de dwaas in een doolhof als je probeerd een oplossing te zoeken op bepaalde websites. Het hoeft geen gratis oplossing te zijn. wil een bestaanden video bestanden behouden en makkelijk bewerken. zonder dat ik steeds vastloop, het liefst met windows moviemaker. Het word anders een zeer prijzige aangelegenheid, computers doen het niet goed al ze van 3 hoog met de zwaartekracht jongeleren. \r\n\r\nok lange text maar hopelijk kunnen jullie mij een helpende hand bieden in deze grijze wereld van mij.\r\n\r\nal vast bedankt \r\n\r\njoris boellaard
Link naar reactie
Ik denk dat je bent fout gegaan bij het renderen daar moet je aangeven wat voor formaat de film moet worden. Dus als de film klaar is kies je voor opslaan als en dan kies je een formaat b.v. \".avi\".\nHet bestand wat je nu hebt is een nog lopend project die kan je gewoon weer openen in moviemaker. Let op dat je dat dan niet vanaf de gebrande dvd doet eerst even kopieeren naar de harde schijf.\nsucees ermee
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • 3 weken later...
Hallo,\r\n\r\nIk heb zelf ook een middagje eraan gewerkt en heb het uiteindelijk simpel voor elkaar gekregen.\r\nAls je je filmpje hebt gemaakt deze opslaan. \r\n\r\nAls je hem als een wmv-file wil hebben doe je het volgende:\r\n\r\nBestand --> Filmbestand publiceren--> Email--> dan wordt dit naar een opgegeven emailadres gestuurd en wordt het automatisch een wmv-file, die je dan later weer op je pc kan opslaan en op youtube of elders kan zetten. \r\n\r\nSucces!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...