Ga naar inhoud

Dvd-


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nGraag hulp bij het volgende probleem: Ik brand met Nero of ImgBurn tot nu toe zonder problemen DVD+ schijfjes, maar nu kan ik met beide geen DVD- schijfjes branden.\r\nGebruik Verbatim- schijfjes. Als ik met ImgBurn een iso bestand wil branden krijg ik de melding: medium not present\r\nGraag advies,\r\nBij voorbaat dank,\r\nWim
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;398009]als je nu ??? min - schijfjes gebruikt moet je mischien dat ook aangeven ??\r\n\r\nen kan de brander + en - aan[/QUOTE]\r\n\r\nDe brander kan zeker zowel + als - branden, tot nu toe zonder problemen, maar weigert nu - schijfjes te branden. Waar zou ik dat kunnen aangeven ? Zowel Nero en ImgBurn staan in de default instellingen
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;398050]dan is er een ander probleem mischien toch het merk schijven\r\n\r\nheb je de firmware van de brander al eens bijgewerkt\r\n\r\nwelke brander gebruik je ??[/QUOTE]\r\n\r\nBrander is de LG GWA 4166B, geen firmware update te vinden, met de - schijfjes die ik gebruik(Verbatim en Sony) kon ik tot nu toe zonder probleem branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...