Ga naar inhoud

filmpjes bewerken & branden


Aanbevolen berichten

Beste vrienden, Ik heb nog een probleempje.:confused:\r\n\r\nVia ebay heb ik mij verleden jaar een camcorder aangeschaft. Nu heb ik daar een aantal filmpjes mee gemaakt die nu aan alkaar wil zetten met eventueel muziek, een begingeneriek, enz.. Ik heb de officieleversie van windowsXp, maar niet van office, ik gebruik nl open office.\r\nWiwws moviemaker heb ik wel staan, maar ik vermoed sterk dat dit de 1ste versie is,loopt nl voordurend vast, om kort te zijn, ik heb er eens een volledige dag in gestoken om alles goed te zeten met als gevolg alles vast en naar de knoppen; ik kan niet uploaden naar moviemaker2.\r\nBestaat er ergens een (gratis?)programma waarmee ik die flmpjes ook kan bewerken, zonder dat ik office moet kopen?\r\nIk gebruik office of open office nl niet veel?\r\n mijn dank bij voorbaat\r\nGtjes\r\nlinda007
Link naar reactie
Office heeft hier niks mee te maken ,,en moviemaker 2 zouw gewoon gratis te downloaden zijn ,op de microsoft site.\n \nMet de juiste versie van Nero (brand prg) kun je ook films bewerken ,,misschien heb je dit prg al ,,maar het is ook niet gratis.\n \nHoe zet je de films op de pc ??\nIn welk formaat.??\nDit kan al een rede zijn waarom het fout gaat.
Link naar reactie
Beste,\r\nIk ben momenteel niet thuis dus weet ik niet in welk formaat de fimpjes op de pc staan, trouwens hoe kan je dat weten, kan het zoiets als avi zijn? Kzal vanavond eens kijken!! Ik heb Nero 8 gekocht en gedownload, maar wegens een crash werkt dat nie meer goe, kzal eens kijken in mijn papieren om een neiuwe versie gedownload te krijgen, maar ik herinner mij dat het ook nie goed werkte of niet ging.Wat moviemaker2 betreft, ik heb vanalles geprobeerd maar niet te downloaden, vandaar dat ik dacht dat het met office te maken had.\r\ngrtn
Link naar reactie
als je nero gewoon netjes gekocht heb kan je gewoon een nieuwe van de site halen\r\nen deze instaleren met het orginele serie nummer en als dat niet werkt gewoon ff contact met ze opnemen dan hoeft er niks iligaals.\r\n\r\nwat betreft movie maker, heb je het al geprobeerd via de handmatige update??\r\nik moet het zo ff uit m\'n hoofd doen (heb zelf vista)\r\nmenu start >> update >> nu opend internet explorer en hij gaat naar de update site\r\nhier moet niet kiezen voor de makkelijke update, maar voor de langzame\r\n\r\nnu komt de melding of er nog belangrijke veiligheids update\'s zijn maar hier kan je links ook kiezen uit extra dingen en hier moet je ff tussen kijken.\r\n\r\nook kan je naar [url]www.microsoft.com[/url] gaan en daar klik je in het rechter lijstje op \"downloads & trials\" nu klik je \"download center\"\r\nhier geef je de zoekterm \"movie maker\"\r\n\r\nde reden dat ik niet gelijk een link geef is omdat ms herkent dat ik vista heb en dan krijg ik andere pagina\'s\r\n\r\n[B]edit:[/B] ik heb een linkje gevonden voor movie maker 2\r\n[url]http://www.microsoft.com/netherlands/windowsxp/moviemaker/default.aspx[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Linda007;396990] trouwens hoe kan je dat weten, kan het zoiets als avi zijn? [/QUOTE]\r\n\r\ndownload Gspot en open het film bestand hiermee\r\ndan krijg je alles en meer te zien dan je wil weten.\r\n\r\ndenk er trouwens eens goed over na hoe ver je wil gaan met video bewerken.\r\nals je echt veel wil kan je beter gaan voor een echt film bewerkings prog\r\ner staat me trouwens bij dat één van de grote jongens van film bewerken een gratis versie heeft uit gebracht, kan wel minder mee maar nog steeds een hoop.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dank jullie voor de hulpn maar ik heb de indruk dat mijn pc de service pach 2 inclusief movie maker 2 niet wil of kan installeren, de automatische update staat aan, maar service pack 2 installeert de pc precies niet, idem voor movie maker; de enige update die staat te wachten is:zie hieronder:\r\nUpdates weergeven en installeren \r\n\r\nUpdates installeren Downloadgrootte (totaal): 8.8 MB \r\nGeschatte tijd bij uw verbindingssnelheid: kleiner dan 1 minuut \r\n\r\n\r\n \r\nHerstellen en nogmaals controleren De volgende keer dat u op updates controleert, worden alleen geselecteerde updates weergegeven.\r\n \r\n\r\n \r\n \r\n\r\n\r\n \r\n\r\n\r\n \r\nEssentiële updates \r\nMicrosoft Windows XP\r\n\r\n\r\n \r\nKB928366: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 1.1 Service Pack 1\r\nDownloadgrootte: 8.8 MB , kleiner dan 1 minuut \r\nEr is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker uw Windows-systeem met Microsoft .NET Framework kan beschadigen en volledig beheer over de computer kan krijgen. Installeer deze update om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Details... \r\nDeze update niet meer weergeven \r\n\r\nman man man, tis om grijze haren te krijgen, ik heb er al van gekregen;
Link naar reactie
misschien lukt het als je ze los download en dan instaleerd, je kan ze hier halen\r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/Search.aspx?displaylang=en[/url]\r\n\r\ntyp het nummer van de update, kies evt besturings systeem en download (naar bv je buroblad)\r\nalles uitzetten en dan gewoon dubbelklikken, na instalatie opnieuw opstarten.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
Heee allemaal!\r\nIk heb een vraagje:\"\r\nIk ben al een lange tijd opzoek naar een programma waarmee ik je haarkleur en je lengte van je haar enzo kunt veranderen. ik kan het zelf nergens vinden. [QUOTE]weet iemand een site??[/QUOTE]\r\nIk hoef alleen de naam te hebben, ik kan het programma dan zelf downloaden.\r\nIk heb zelf wel andere bestanden waarmee je foto\'s kunt bewerken maar niet voor je haren :-(.\r\nDeze heb ik zelf, zijn heel erg handig voor wie wil:\r\n-Corel Paint Shop Pro Photo X2\r\n-Picasa 3\r\n-Photo collage\r\n-Collage maker\r\n\r\nGroetjes, Evy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...