Ga naar inhoud

Kwaliteit


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal video bestandenm van 200 MB\'s. Ik wil deze converteren met VSODIVXDVD. Hoeveel afleveringen kunnen er op een schijfje van 4,7 GB? Wil dit precies doen zonder dat ik kwaliteit verliest. Hoeveel video\'\'s van 200 MB kan ik erop zetten, zodat ik geen kwaliteit verliest krijgt?\r\n\r\nBestanden gegevens video grootte : 720 x 544\r\nHoogte beeldverhouding 1.32:1\r\n\r\nWeet iemand hier raad mee?\r\n\r\nBedankt voor uw antwoord..
Link naar reactie
ik neem aan dat je ze naar dvd formaat om wil zetten, zodat ze op elke speler afspelen.\r\n\r\nhou voor een goede kwaliteit ong 1,5 uur film aan voor één dvd \r\nde groote zal eerder bij de 4,3 gig liggen.\r\n\r\nde omzetting zal niet veel kwaliteit verliezen omdat het omzetten naar een groter bestand niet zo moeilijk is.\r\ngebruik wel een goed programma.\r\nde grootste verliezen krijg je bij dvd naar een kleiner formaat omzetten
Link naar reactie
[quote=couch_potato;396946]Zonder kwaliteitsverlies kan alleen, als je de bestanden op een data dvd zet. Recoden geeft altijd kwaliteitsverlies, dus conversie van divx naar mpeg2 ook.[/quote]\n \nEn zo is dat !!!\n \nAls je dan toch een normale dvd wilt maken ,heb je daar ook al helemaal geen apparte prg\'s voor nodig.\nAls je een goede versie van nero hebt ,kun je daar prima van divx file\'s een video dvd maken ,met zelfs meerdere films en een menu.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...