Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Ik heb een aantal video bestandenm van 200 MB\'s. Ik wil deze converteren met VSODIVXDVD. Hoeveel afleveringen kunnen er op een schijfje van 4,7 GB? Wil dit precies doen zonder dat ik kwaliteit verliest. Hoeveel video\'\'s van 200 MB kan ik erop zetten, zodat ik geen kwaliteit verliest krijgt?\r\n\r\nBestanden gegevens video grootte : 720 x 544\r\nHoogte beeldverhouding 1.32:1\r\n\r\nWeet iemand hier raad mee?\r\n\r\nBedankt voor uw antwoord.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2008 Als je DIVX bestanden bedoelt zal het ook rond de 200mb blijven, het ligt eraan welk bestand het eerst was. Als je eerst één video converteerd weet je de grootte en kan je uitrekenen hoe groot het in totaal wordt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2008 ik neem aan dat je ze naar dvd formaat om wil zetten, zodat ze op elke speler afspelen.\r\n\r\nhou voor een goede kwaliteit ong 1,5 uur film aan voor één dvd \r\nde groote zal eerder bij de 4,3 gig liggen.\r\n\r\nde omzetting zal niet veel kwaliteit verliezen omdat het omzetten naar een groter bestand niet zo moeilijk is.\r\ngebruik wel een goed programma.\r\nde grootste verliezen krijg je bij dvd naar een kleiner formaat omzetten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2008 Als goed programma wordt Windows Media Player afgeraden, ik heb nog nooit VSODIVXDVD gebruikt dus daar kan ik geen mening over geven. Iemand anders hier? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2008 Zonder kwaliteitsverlies kan alleen, als je de bestanden op een data dvd zet. Recoden geeft altijd kwaliteitsverlies, dus conversie van divx naar mpeg2 ook. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2008 [quote=couch_potato;396946]Zonder kwaliteitsverlies kan alleen, als je de bestanden op een data dvd zet. Recoden geeft altijd kwaliteitsverlies, dus conversie van divx naar mpeg2 ook.[/quote]\n \nEn zo is dat !!!\n \nAls je dan toch een normale dvd wilt maken ,heb je daar ook al helemaal geen apparte prg\'s voor nodig.\nAls je een goede versie van nero hebt ,kun je daar prima van divx file\'s een video dvd maken ,met zelfs meerdere films en een menu. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2008 En toch nog allemaal bedankt voor jullie reacties\r\n\r\nDit is voor mijn voldoende genoeg!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen