Ga naar inhoud

niet normale groote schijf


Aanbevolen berichten

[QUOTE=pcnerd4;396606]crisis Mijn gebruiker Henk-Jan neemt 30 GB in beslag en mn hd is maar 55 GB en heb dus maar 4.6 gb over heb gister nie goed gekeke vists neemt ook al ff 10 gb in beslag niet normaal[/QUOTE]\r\n\r\nIn de map gebruiker worden ook de downloads opgeslagen, de muziek, films, etc.... Kan het ijn dat je daarom er zoveel in hebt staan? Veel gedwonload de laatste tijd?
Link naar reactie
Als je IE gebruikt moet je in het scherm Extra=>Internetopties=>Algemeen(tablad)=>Broswergeschiedenis instellingen, dan zie je een nummer staan (standaard 500), misschien wat omlaaghalen. Dan kan je wat in die gebruikersmap kijken, bijvoorbeeld bij de Mijn Documenten en daar de onnodige bestanden weghalen.\nBij start=>Alle programma\'s=>Bureau-accesoires=>Systeem werkset=>Schijfopruiming. Zorg dat oude bestanden comprimeren aanstaat. Het kan wat langer duren, maar het schoont toch wat op.
Link naar reactie
[QUOTE=pcnerd4;396606] vists neemt ook al ff 10 gb in beslag niet normaal[/QUOTE]\r\nDa\'s wel normaal voor vista. Ik heb hier een verse installatie. De teller staat voor de Windows-map op 10,8 GB.\r\n\r\n\r\n[QUOTE=pcnerd4;396606]crisis Mijn gebruiker Henk-Jan neemt 30 GB in beslag [/QUOTE]\r\nDan moet je eens bij jezelf te rade gaan wat je allemaal hebt opgeslagen in je documenten-map.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...