Ga naar inhoud

Pinnacle studio 12 avchd probleem


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
[QUOTE=weyde;393620]Hallo,\r\n\r\nMijn probleem is dat ik de gebrande avchd schijven uit studio12 niet kan weergeven in de sony avchd player (ik film met de sr10 van sony)\r\nde player zecht de shijf niet te ondersteunen, wie weet raad.\r\n\r\nb.v.d. E.v.d.Weyde[/QUOTE]\r\n\r\nHallo,\r\n\r\nIk neem aan dat je de \"playstation\"van sony bedoeld?\r\nAls dit zo is moet je een update uitvoeren en dan gaat het wel.\r\nIk wil overgens graag met je in kontact treden omdat ik ook met Pinnacle 12 Ultimate werk en ook AVCHD bestanden wil bewerken. Ik heb een Panasonic sd5. Graag wil ik wat gegevens uitwisselen over je PC en dergelijke.\r\n\r\nMet vr.gr.\r\nKoos Jacobs
Link naar reactie
  • 3 weken later...
zelf heb ik ook de sr10 van sony. \r\n\r\nEn ondervindt ook problemen met het afspelen van de .m2ts bestanden. \r\n\r\nZolang ze op de camera staan kan je ze idd gewoon afspelen met player for AVCHD. \r\n\r\nMaar zodra de bestanden op de pc staan krijg ik ze met geen mogelijkheid afgespeeld met de bijgeleverde software van sony. \r\n\r\nHeb nu net Oxygen AVCHD player geinstalleerd en die speelt de bestanden zonder problemen af. En waarschijnlijk ook jou dvd. \r\n\r\nZelf gebruik ik Ulead videostudio 11,5 plus, maar heeft ook moeite om de avchd bestanden weer te geven tijden het bewerken is dit beter bij het programma wat jij gebruikt? ? ?
Link naar reactie
[QUOTE=hero1904;405576]zelf heb ik ook de sr10 van sony. \r\n\r\nEn ondervindt ook problemen met het afspelen van de .m2ts bestanden. \r\n\r\nZolang ze op de camera staan kan je ze idd gewoon afspelen met player for AVCHD. \r\n\r\nMaar zodra de bestanden op de pc staan krijg ik ze met geen mogelijkheid afgespeeld met de bijgeleverde software van sony. \r\n\r\nHeb nu net Oxygen AVCHD player geinstalleerd en die speelt de bestanden zonder problemen af. En waarschijnlijk ook jou dvd. \r\n\r\nZelf gebruik ik Ulead videostudio 11,5 plus, maar heeft ook moeite om de avchd bestanden weer te geven tijden het bewerken is dit beter bij het programma wat jij gebruikt? ? ?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\nIk kan wel de m2ts bestanden afspelen op pmb er zitten tussen de shots wel secondes aan zwarte beelden ik denk dat mijn videokaart niet sterk genoeg is 64 mb onboord tot 850 mb \r\nik geloof dat hij overal wat geheugen vandaan haald wat dan weer tenkoste gaat van de rest van het geheugen.\r\n\r\nOok heb ik last met het instaleren van pmb gehad hij instaleerde hem steed op ntsc inplaats van pal, joost mag weten hoet dat komt.\r\nheb toen vista opnieuw geinst. en toen was het probleem opgelost\r\n\r\nik gebruik voor de montage pinnacle studio 12 met ati video kaart dat werkt wel goed\r\n\r\nIk ga Oxygen ook proberen\r\n\r\nGr Ed
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=weyde;406402]Ik kan wel de m2ts bestanden afspelen op pmb er zitten tussen de shots wel secondes aan zwarte beelden ik denk dat mijn videokaart niet sterk genoeg is 64 mb onboord tot 850 mb \r\nik geloof dat hij overal wat geheugen vandaan haald wat dan weer tenkoste gaat van de rest van het geheugen.\r\n\r\nOok heb ik last met het instaleren van pmb gehad hij instaleerde hem steed op ntsc inplaats van pal, joost mag weten hoet dat komt.\r\nheb toen vista opnieuw geinst. en toen was het probleem opgelost\r\n\r\nik gebruik voor de montage pinnacle studio 12 met ati video kaart dat werkt wel goed\r\n\r\nIk ga Oxygen ook proberen\r\n\r\nGr Ed[/QUOTE]\nJe monteerd met ps12 ultimate? Draait dat bij jou soepel. Indien ja wil ik graag weten wat je PC configuratie is.\nMet vr.gr.\nKoos
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Ikzelf downloadde Oxygen via \r\n[url]http://www.digital-digest.com/software/download.php?sid=1714&ssid=0&did=1[/url]\r\nen kreeg na de installatie melding dat ik een dll bestand miste.\r\nHet was de d3dx9_34.dll\r\nHeb dit dll-bestand via onderstaande link gedownload \r\n[url]http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_34[/url]\r\nen unzipped.en daarna in de map gezet waar ook het programma zelf neer werd weggeschreven bij de installatie -> c/program files/....\r\nEn daarna speelt de movie zoals het hoort. Eerlijk gezegd niet vlot, maar dat is gelegen aan mijn oudere PC die niet snel genoeg meer is om dit vlot te verwerken. Op een nieuwe snelle pc zal het afspelen van een met AVCHD gecomprimeerde video wel gaan. De bestandsextensie van deze high definition video = .M2TS.\r\n(ter info Ik film met de panasonic HDC-SD100)
Link naar reactie
Hallo allemaal, \r\n\r\nOmdat ik hier nieuw ben op \'t forum even een korte introductie:\r\nMijn naam is Benjamin, 26 jaar oud en momenteel backpacker van beroep.\r\nBen op dit moment op reis in Australië en Nieuw-Zeeland en loop ook tegen hetzelfde bovenstaande probleem aan.\r\nAls ik de beelden van mijn camera overzet op mijn externe harde schijf kan ik ze ook niet meer bekijken via de bijgeleverde software van Sony.\r\nAls ik dan op mijn externe harde schijf kijk zie ik niet alleen \"m2ts\" bestanden staan, maar ook \"modd\". Is dat bij jullie ook?\r\nEn nadat ik de bestanden van mijn camera heb overgezet op mijn externe harde schijf wil PMB ze gaan analiseren. Helaas trekken die computers in die internetcafes dat niet en slaan vast.\r\nVoordat ik de beelden van mijn camera ga wissen wil ik er zeker van zijn dat ik met de bestanden op mijn externe harde schijf ook wat kan zodra ik weer thuis ben. Iemand die mij kan vertellen of (de nieuwste) videobewerkingsoftware die bestanden meteen zullen herkennen?\r\nIk film trouwens met de sr10 van Sony.\r\n\r\n\r\nGroeten vanuit Auckland, \r\n\r\nBenjamin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...